heck funcopter

• Topicstarter Topicstarter maupi34
  • Startdatum Startdatum
M

maupi34

Guest
ik heb mij sinds kort een multiplex funcopter gekocht. hij vliegt echt super, maar bij on achter in de tuin was net wat te wijnig ruimte:P ik trok hem vol achterover, dom dom. maar toen tikte de heck de grond :( dus ik vrees het ergste. hij wou wel weer omhoog maar gee id of dat fout was. wie o wie kan mij raad geven op mijn verhaal. greetz. maupi:D

Wat is precies het probleem? Vliegtie nu vreemd of gewoon normaal? Niet helemaal duidelijk uit verhaal ;)

hij vliegt nog normaal. maar er zit speling op de heck en mn vraag is heeft dat erge gevolgen....
grtz.maupi

het is een multiplex funcopter, je kan de heckrotor een klein beetje draaien, er zit een beetje ruimte op maar dat is wel minimaal.en er zit geen ruimte tussen de tandwielen dus ik kan de schroef(van de heck) ook niet verder tegen de as aanzetten. maar is het erg als er een beetje speling op zit das mijn vraag. greetz. maupi

Alsie normaal vliegt dan geen zorgen... Tja als ie niet vreemd vliegt nu...

Kijken of het erger wordt zou ik wel doen.

Alsie normaal vliegt dan geen zorgen... Tja als ie niet vreemd vliegt nu...

Kijken of het erger wordt zou ik wel doen.
nee oke dankjewel hoef ik mij geen zorgen te maaken dan vlieg ik lkker dooor
greetz. maupi

Je bedoelt dat de heck rotor draait zonder dat de hoofd rotor "pakt"?
Das normaal, dat doet mijn corona (waar de funcopter op gebaseerd is) ook.
Dat komt omdat er een stale asje in de buis zit die je door zijn lengte wat kunt twisten.

oke dankjewel hij vliegt alweer en ben daar al heel blij mee ps. nog bedankt;) grtz. maupi

Back