Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heeft er iemand verstand van een electro aandrijving van een boot?
het is alleen de schroef motor die ik getest het rechtstreeks maar als ik alles aan sluit en dan probeer met de zender en ontvanger doet die helemaal niks ?
Hoe voed je de ontvanger ? Want ik zie op de foto's enkel de servo's ingeplugd en gaan batterij. En als je batterijen gebruikt zijn deze nog ok, indien accu's goed opgeladen ?
Sommige berichten hierboven lezend blijkt wel weer dat de technische kennis van de meeste mensen niet verder reikt dan de modelbouwwinkel.
De bij de aanwezige apparatuur is in wezen goed en nog steeds bruikbaar. Probeer eerst met deze configruratie de boot werkend te krijgen alvorens alles te veranderen c.q. aan te passen.
Als we gaan roepen dat bv een kroonsteen niet voldoet voor een boot ben ik benieuwd hoe bij die mensen thuis de verlichting is aangesloten, soms gesoldeerd? Hieronder een foto van een boot welke al ruim 30 jaar zonder problemen rond vaart MET kroonstenen!
Misschien wordt ik oud (hoop ik) maar om gelijk te roepen dat alles eruit moet, verkeerde advies.
Ik heb het niet zo snel bij de hand maar heeft iemand misschien een principe schematje voor de vraagsteller?
Een plaatje zegt vaak meer dan een meter tekst.