Heeft iemand ervaring met SP Systems (Epoxy)

Ik heb een bus Prime 20LV gekocht met de bijbehorende harder. En ik vroeg me af of een van jullie daar ervaring mee heeft. En zo ja heb je nog enige tips, zoals in welk bakje mengen waar het niet aan hecht.

Alvast bedankt,
Maarten

ik ken het niet. maar ik zou zowieso een bakje pakken wat je weg kan gooien. je kunt hele mooie mengbekers kopen bij de verfhandel.

DAg Maarten,

Als het goedkoop moet (of je wilt dat gewoon) neem dan oude bakjes van toetjes, margarine en dergelijke. Als je een beetje oplet vind je een heleboel maten, voor verschiullende hoeveelheden. Veel zijn uit hetzelfde materiaal als de potjes die je kunt kopen, alleen gratis. Je drukt de geharde epoxy er zo uit. Ik heb ervaring met enkele merken, niet met SP. SP is echter prima, geronommeerd merk, ik heb iemand gezien die er een 14 mtr zeiljacht mee bouwde. Mijn bootje (slechts 7 meter) zit er ook mee in elkaar :~)

Hoi,

Waar epoxy ook niet aan hect zijn de rode verfmeng bakjes van de Gamma, Praxis, enz. Als het drook is en je buigt het bakje dan breekt de expoxy als een grote plaat los.

Mark

Back