Heli-agenda 2008

Hoi,

Misschien even handig om hier het adres te vermelden , kom op jullie site niet verder : geen pagina beschikbaar .

Henk

Net terug uit Venray.
Wederom een leuke meeting (zoals altijd).

Het weer zat mee, we hebben het de hele dag droog gehouden.
Pas toen ik thuis was begon het te regenen.

Ook geen crashes deze meeting (voordat ik weg ging in ieder geval).
Het enige wat gebroken is was de arm van het zoontje van Ronald van Lent.
Maar dit is zeker niet minder erg.
De onderarm hing helemaal slap, volledig door dus.
Ze zijn naar het ziekenhuis in Venray gegaan en de laatste berichten zijn dat hij vanavond nog geopereerd wordt.
Sterke !!!!

Voor mij was het de eerste keer dat ik naar een heli meeting ben gegaan en kan ook niet anders zeggen dan SUPER.
Het is voor mij als beginner wel wennen dat zowel links als rechts je de bladen hoort klapperen en je dan minder durft als "thuis" maar dat is even wennen denk ik.
Ik ga maar eens goed oefenen op diverse figuren, kom nog heel veel te kort.
I'll be back!

Enige trieste was inderdaad het ongelukje van het zoontje van Ronald.
Ook van deze zijde sterkte gewenst.

Ik wil idereen van de pioniers weer hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid en lekker loempia's (volgend jaar weer ?!) !!!
Mijn middag was erg geslaagd; lekker gevlogen, niet ge-crashed en ook weer wat nieuwe handjes geschud van mede forummers.
De opkomst was minder dan vorig jaar, maar ach, het weer zat gelukkig mee, dus dat maakte alles goed.
Zeer spijtig voor het zoontje van Ronald, ik wens hem hierbij veel sterkte toe !

Nogmaals, iedereen bedankt en ik ben benieuwd naar de foto's van Frank .....

Heb erg genoten van de heli-dag, rustig aan gedaan, 4 maal gevlogen, veel gezien en geleerd.
Denk dat ik de enige was met helischade, 162 tanden gear, kwam met 161, ging naar huis met 160 tanden.
Achja.. nu matched mijn maingear tenminste met mijn canopy :D:vamp:

Hoop dat het jochietje dat gevallen was het goed maakt, denk dat het ons allemaal wel eens heeft voorgekomen in onze jeugd (de mijne wel tenminste)

Top dag verder, we want more ! :D

Oh ja, vergat nog te vermelden dat ik mijn allereerste pogingen tot flipjes "in het echie " heb gedaan met de mini titan, oei wel spannend ... alles bleef heel gelukkig heel !

Hallo allemaal,

We zijn aan het begin van de middag weer thuis gekomen vanuit het ziekenhuis in Boxmeer waar Tom gisteravond geholpen is aan zijn arm. Na het maken van de foto's leek het in eerste instantie erop dat de kans op een operatie groot was. Dit omdat het zetten van zijn arm, die recentelijk op dezelfde plek ook al gebroken was, vrij lastig is. Gelukkig hebben ze zijn arm weer recht kunnen zetten zonder te opereren en omdat hij onder narcose is gebracht hebben we een nachtje in het ziekenhuis door moeten brengen. Zijn arm zit wederom in het gips en het gaat gelukkig weer goed met hem.
Ik wil namens deze weg iedereen bedanken voor zijn steun en medeleven en vooral Frank, Mark en Agnes echt TOP!

Groeten Ronald

Was wel weer een gezellige meeting inderdaad zeg!
Veel bekenden weer gezien/gesproken en geen 1 crash gezien deze dag,das mooi :-)

Frank,voor jouw was het vast nachtwerk geworden met die foto's te uploaden? ;-)

Wel vervelend voor het zoontje van Ronald met zijn gebroken arm,hopelijk komt het allemaal snel weer in orde!

Trouwens,er was ene Berry uit Tilburg blijkbaar,zou die met mij eens contact willen opnemen...

GRoeten,
Marcel

Laatst bewerkt:
Back