Heli agenda 2010

Kijk aan, ik had al geruchten gehoord! Voor ik "domme" vragen ga stellen. Klopt het dat de knoppen nog nergens uitkomen? Behalve de knop naar het forum?

OK cool, ik ben benieuwd! Natuurlijk kom ik ook vliegen!
De brandende vraag, ook muziek vliegen? Is het een FunFly of zit er ook wedstrijd element in? Als ik het zo moet inschatten denk/verwacht ik beide.

Weliswaar niet in NL of B.
Maar hier zijn wel veel nederlanders en belgen aanwezig

Mei
• 15, Variodag Gräfendorf

September:
• 4 Helifantentreffen Coburg 180+
• 5 Helifantentreffen Coburg 180+
,
• 17 Jetpower Bad Neuenahr
• 18 Jetpower Bad Neuenahr
• 19 Jetpower Bad Neuenahr

Zag ik nu pas,.... Toegevoegd.

Het wordt een top heli jaar zo te zien lekker veel events TOP, ook 3dhelifreakz.nl gaat een 3d Heli event organiseren en wel op 10 juli 2010 in Wichmond het zal hier hoofdzakelijk draaien om 3d. Meer info kun je vinden op damn3d.nl vanaf 15 januari is de site voorzien van alle info.

Cool. Het staat in de agenda.
3D?.... Ik ben er bij :p
Nog wel veeel vragen, maar die zullen wel tzt beantwoord worden.

Niet denken.. Doen! haha.. word echt Mega Fun!

Main%20DAMN3D%21%21%21%20web.jpg

Mooie site, leuke ideeën.
Repect, hoe jullie positief Dutch3D vermelden :worship:

Ik vind het een leuke toevoeging in het heli-pallet.
Misschien een draadje openen voor discussies hierover?
BV de flight ON music.
Moet dit een soort stoelendans worden zodat niemand weet wanneer hij iets moet doen of een soort synchroflight van 3DM?

P.S.
De muziek van de site loopt (nog) door de voorbeeld muziek van de Fight ON music heen.

Dat ziet er allemaal erg gaaf en zeer belovend uit! Dat zal een druk tijdschema worden op die dag!

De Flight ON Music is mij niet helemaal duidelijk. Maar wel een leuk idee trouwens! De ene keer wordt er gesproken over ON Music de andere TO Music, waarschijnlijk beide onderdelen. Voor de TO Music mag je je eigen muziek meenemen? Flight to own Music dus? De A-klasse D3D deelnemers zullen dan graag mee willen doen natuurlijk :D die hebben hun muziek al klaar.

Verder ziet het er allemaal toppie uit, de afbeeldingen op de hoofdpagina doet me denken aan een event als IRCHA. Als duidelijk is met de muziekvlucht zal ik mij inschrijven.

Groenten,
Tjerk ;)

Ik heb het idee dat er al muziek klaarstaat voor ons, en dat we daar op kunnen vliegen. Dat is een stukje makkelijker dan dutch3D, waar je het zelf moet verzinnen. Ik doe zo goed als zeker mee met freestyle, flight on music, en set manouvres.

Makkelijker? Dan heb je juist geen idee wat je moet doen. Ja het is veel werk een muziekvlucht maken, maar als je er even goed voor gaat zitten en doordacht doet is er niks leuker! Het lijkt mij niks om een random nummer te krijgen en daar maar ter plekke wat op te verzinnen. Krijg je gauw vliegen MET muziek ipv OP muziek.

Het zal ons wel gauw duidelijk worden!

Mooie site, leuke ideeën.
Repect, hoe jullie positief Dutch3D vermelden :worship:

Ik vind het een leuke toevoeging in het heli-pallet.
Misschien een draadje openen voor discussies hierover?
BV de flight ON music.
Moet dit een soort stoelendans worden zodat niemand weet wanneer hij iets moet doen of een soort synchroflight van 3DM?

P.S.
De muziek van de site loopt (nog) door de voorbeeld muziek van de Fight ON music heen.

inderdaad het is een soort van stoelendans en synchroflight in 1 :) ik weet zeker dat dit voor hilarische taferelen zal zorgen..maar that's entertainment!

dat het een drukke dag zal worden is zeker alhoewel meerendeel van de onderdelen parallel zullen lopen. In de aanloop naar het evenement zal de website aangevuld worden met nieuwe informatie en voorbeelden. Henry en Michael zijn vandaag naar de locatie geweest om te kijken en natuurlijk het veld te inspecteren.

Er is nog veel werk te doen. We lopen tot nu toe mooi op schema dus we zijn tevreden.
ps. om de muziek uit te zetten gooi je het startscherm dicht ;)

Laatst bewerkt:
Makkelijker? Dan heb je juist geen idee wat je moet doen. Ja het is veel werk een muziekvlucht maken, maar als je er even goed voor gaat zitten en doordacht doet is er niks leuker! Het lijkt mij niks om een random nummer te krijgen en daar maar ter plekke wat op te verzinnen. Krijg je gauw vliegen MET muziek ipv OP muziek.

Het zal ons wel gauw duidelijk worden!

De grap zit hem in de moves die gemixed zijn door de muziek zoals het voorbeeld op de site.
zo hebben we ook nog bijvoorbeeld de funnel, stallturn, looping, flip, tictoc en nog een aantal meer. dit zijn ongeveer de moves die meerendeel van gevorderde vliegers wel kunnen min of meer. Dus je weet pas tijdens het vliegen pas wat je zou moeten doen.

een flight to music track maken om te proberen is inderdaad moeilijk omdat je niet weet wat er komt. Het mooiste is natuurlijk dat "tot zover het mogelijk is" mensen met een eigen programma komen. Ik ga het zelf ook proberen dus lijkt me erg leuk om te doen.

Kan leuke (en misschien grappige) momenten/vluchten opleveren denk ik, heel leuk idee en heb het ook nog niet eerder gezien.

Zijn er nog twee dagen gepland voor inloop van beginners,
met vragen zowel theorie als praktisch.
En helpen met afstellen van zender en heli,
controleren op bedrijfszekerheid(heel belangrijk)
Dus het aantrekken van nieuwe aanwas om het zo te mogen stellen.

gr martin

Mooie Site, mooi opgezet.
Denk dat ik me ook wel ga inschrijven, die Flight On Music lijkt me supergaaf.

Ben benieuwd naar de verdere verloop van alles.

Henry, kun je ook nog ergens zien wie zich allemaal heeft ingeschreven????

Remon

Hi Martin, om hier even op in te haken kan ik je ook melden dat het Damn3d evenement hier uitgebreid aandacht aan besteed. Omdat Pitch-Play hier ook vertegenwoordigd is kun je hier dus ook al je vragen en praktische tips ophalen.

Back