Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je zou bijna schrik krijgen om een vraag te stellen als beginner hier.
Heel erg waar, steeds worden al mijn vragen beantwoord.je hebt zeker ook goede tips op een konkrete vraag gekregen !!
..en stel je voor, je vliegt met succes al jaren en da komt de 999ste beginner met de zelfde vraag, zou je toch ook ma 'n krappje doen
![]()
Leuk idee, als je eventueel foto's wil kan ik wel het een en ander regelen, heb zelf een 450 pro, maar er zijn natuurlijke universele dingen.Daarom ben ik allerlei standaard info aan het verzamelen in een sticky...
Momenteel is gewoon veel van het "standaard" spul erg moeilijk terug te vinden
mede omdat er 999 beginners zijn die hetzelfde vragen, maar net wat anders bedoelen
Het hele gyro verhaal zit er al een beetje ingebakken (ook het normal en schaalhelis.. men. heli-uwe ;-))
Moet alleen een beetje kijken of het goed genoeg is..
of er zaken echt uit ontbreken of anders omschreven moeten worden.
Ik heb ook een HK450GT gebouwd en had ook hetzelfde probleem. Toen ik nogal veel speling in de rotorkop aantrof die ik er niet uit kreeg heb ik een andere kop gemonteerd. Het was direct opgelost.
Wat er gebeurt met een kop met speling is dat de rotorbladen tijdens het opstijgen in een klap van negatief naar positief "omklappen", dit geeft een erg onrustig gevoel.
Topic is ruim 2 jaar oud...
Ik heb ook een HK450GT gebouwd en had ook hetzelfde probleem. Toen ik nogal veel speling in de rotorkop aantrof die ik er niet uit kreeg heb ik een andere kop gemonteerd. Het was direct opgelost.
Wat er gebeurt met een kop met speling is dat de rotorbladen tijdens het opstijgen in een klap van negatief naar positief "omklappen", dit geeft een erg onrustig gevoel.