A
arvrc
Guest
Ik ben nieuw met modelbouw, en zou graag een helicopter willen gaan bouwen. Ik wil een helicopter die het liefst nog iets op kan tillen, het liefst zelfs meer dan 1 kg, ik weet niet wat de draagkracht normaal is van een rc helicopter. Daarnaast zou ik graag een live stream camera op mijn heli willen bouwen, zodat ik zelf gewoon eens vanaf mijn pc kan bekijken waar mijn heli heenvliegt.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar die live stream camera's, ik weet alleen niet waar ik ze moet kopen, kunnen jullie mij misschien vertellen of ze zulke spullen bij een modelbouwwinkel hebben. Kunnen jullie misschien ook vertellen welke camera en sender/receiver geschikt zijn?
Ik wil ook graag weten wat het bereik van een gemiddelde rc heli is.
Mijn budget ligt rond de €300,- euro voor de heli, meer is misschien ook nog wel mogelijk. Ik zou ook graag willen weten hoeveel een setje kost om een live stream naar je pc/tv te krijgen.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar die live stream camera's, ik weet alleen niet waar ik ze moet kopen, kunnen jullie mij misschien vertellen of ze zulke spullen bij een modelbouwwinkel hebben. Kunnen jullie misschien ook vertellen welke camera en sender/receiver geschikt zijn?
Ik wil ook graag weten wat het bereik van een gemiddelde rc heli is.
Mijn budget ligt rond de €300,- euro voor de heli, meer is misschien ook nog wel mogelijk. Ik zou ook graag willen weten hoeveel een setje kost om een live stream naar je pc/tv te krijgen.