Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ben op zoek naar een heli draagtas voor de JR forza 450 . Die is groter dan een t rex 450 . JR heeft speciaal een tas voor deze heli maar ik vindt hem nogal prijzig en dan nog verzendkosten . Zijn er alternatieven
De afmetingen uit specs van de Forza 450 zijn 663x222x135mm
De 450 bag van HK is wel lang en breed genoeg, maar niet hoog genoeg, alhoewel de extra breedte wellicht genoeg speling geeft waardoor de heli toch past:
Tja dan kan ik evengoed de forza tas kopen , nee nog even bekijken .
de HK 450 tas zou te smal zijn : het landingstel meet 15 cm in de breedte . Dus de 500 tas afwachten
Ik heb dan toch de 450 turnigy tas besteld na op helifreak gelezen te hebbn dat de forza erin past . Volgende week , als hij binnen is , zal ik een fotooke plaatsen
Verdorie , ik zit met ongeveer zelfde probleem :bad-words: Ik heb nog geen bevestiging maar mijn order blijft op printed staan . Heb al 3x live chat gedaan en mijn verhaal gedaan . Ze gingen nu eindelijk EURO warehouse contacteren . k laat ze niet gerust zulle :bad-words:Ook besteld met status op stock . Nu afwachten , morgen weer live chat indien geen nieuws .
Wat is dat toch met die websites Heb onlangs zelfde meegemaakt bij grote Belgische winkel . Artikel op stock dus bestellen . dagen geen nieuws en dan zelf moeten vernemen niet op stock . Week daarna, ander artikel, zelfde liedje bij zelfde winkel . Je betaald wel op voorhand he , daar zijn ze niet te tam voor :bad-words:
Update voor vandaag : na 30 minuten chatten te weten gekomen dat er wel degelijk stock is maar waarom mijn order achterblijft ? Blijkbaar heeft live chat geen rechstreeks contact met Euro warehouse of kunnen ze geen rechstreeks contact maken en dat in deze tijd van multimedia
Dus wachten ...
maar ik laat niet los
Het neemt een beetje tijd in beslag maar zeuren , en blijven zeuren tot ze antwoord geven . Soms ook andere operators nemen . Ze weten toch van elkaar niet en als je 1 goeie hebt ...
Voila en daarnet nog maar eens gezeurd Is nu al de 5 de operator (allemaal verschillende) Nu hebben ze toch een email gestuurd naar Euro warehouse . Ze hebben blijkbaar geen rechtstreeks contact 8-O