Heli gaat niet meer omhoog ?

Dat kan juist kwaad.. je bladen draaien nu absoluut niet op dezelfde hoogte.. resultaat is veel trillingen, en slechte prestaties,. Martin49 op dit forum heeft een heel boek geschreven over het afstellen van alle types helicopter.. allicht eens handig om dat te lezen.

Alles goed en wel, maar als hij die handleiding er nou gewoon eens bij pakt.... :p :rolleyes:

Daarnaast moet je echt zorgen dat het 0 om 0 is bij 0 gr pitch in idle-up.

Het kan gewoon 100% correct afgesteld worden, dus gewoon wat meer tijd investeren in het afstellen.

Alles goed en wel, maar als hij die handleiding er nou gewoon eens bij pakt.... :p :rolleyes:

Daarnaast moet je echt zorgen dat het 0 om 0 is bij 0 gr pitch in idle-up.

Het kan gewoon 100% correct afgesteld worden, dus gewoon wat meer tijd investeren in het afstellen.

Nie zagen é , ik dacht dat jullie er waren om te helpen ?
En die handleiding is ook nie alles zunne...
Enfin, ik heb die ondertussen perfect kunnen afstellen waarvoor dank.

Nie zagen é , ik dacht dat jullie er waren om te helpen ?
En die handleiding is ook nie alles zunne...
Enfin, ik heb die ondertussen perfect kunnen afstellen waarvoor dank.

Dit soort opmerkingen zorgen er niet direct voor dat wij er lol in hebben je te helpen.
Ik help graag maar verwacht ook wat van de persoon die ik probeer te helpen;)

Maar ik begrijp dat alles nu goed is afgesteld en hoop dat je nu weer kunt vliegen.

Succes en groeten,

Wilbert.

Dit soort opmerkingen zorgen er niet direct voor dat wij er lol in hebben je te helpen.
Ik help graag maar verwacht ook wat van de persoon die ik probeer te helpen;)

Maar ik begrijp dat alles nu goed is afgesteld en hoop dat je nu weer kunt vliegen.

Succes en groeten,

Wilbert.

RTFM is anders ook niet echt bevordelijk voor de hobby hoor, een beetje beleefd blijven is ook aan de orde...

rtfm is e uitdrukking hé
is bedoeld om je te helpen
zo zie je eigenlijk dat het allemaal niet zo simpel is, ook al zegt de fabrikant ARF.. als het niet goed is afgesteld kan je toch geen goed product afleveren?

bon, vliegt ie nu terug met voldoende lift?
veel moeten veranderen?

rtfm is e uitdrukking hé
is bedoeld om je te helpen
zo zie je eigenlijk dat het allemaal niet zo simpel is, ook al zegt de fabrikant ARF.. als het niet goed is afgesteld kan je toch geen goed product afleveren?

bon, vliegt ie nu terug met voldoende lift?
veel moeten veranderen?

Alles terug in orde, en viel al bij al nog mee.
Staat nu klaar voor de verkoop, geld al ontvangen.

Ik denk eraan een KDS met Flymentor te kopen. Alleen weet ik nog niet juist welkeen.

Back