Heli koffer

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Chloronium, 30 aug 2013.

  1. Chloronium

    Chloronium

    Lid geworden:
    4 jan 2013
    Berichten:
    101
    Locatie:
    Middelburg
    Ha,

    Ik heb het probleem dat ik geen veldje bij me in de buurt heb, en ook geen auto, dus dan is een koffer een must om je heli fatsoenlijk mee te kunnen nemen, helaas zijn koffers echt duur...:(

    Het is op zich niet zo heel erg moeilijk om zelf een koffer te maken, aangezien vrijwel alles voor een koffer bij een bouwmarkt voor een redelijke prijs te verkrijgen is. Ik persoonlijk had nog een eindexamen werkstuk liggen.

    Voor de vulling heb ik schuim gebruikt (er staat hier altijd een mannetje op de markt :p) en de heli en zender overgetrokken en een malletje van normaal papier gemaakt, en dit op het schuim geplakt en uitgesneden. Vervolgens heb ik de figuren die ik uit het schuim sneed door midden gesneden zodat ik ook nog een zachte bodem heb. Hieronder mijn resultaat:
    [​IMG]

    Het is misschien niet het mooiste resultaat maar je bent wel veel goedkoper uit, en bovendien kan het wel eens leuk zijn om te knutselen! :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  2. Daviddutch

    Daviddutch

    Lid geworden:
    16 jun 2012
    Berichten:
    2.491
    ziet er toppie uit Kevin, die grote zit al in een koffer dus je hebt nu mooi compleet stelletje
     
  3. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    Een tube kan ook :) ben er nog mee aan de knutsel [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Chloronium

    Chloronium

    Lid geworden:
    4 jan 2013
    Berichten:
    101
    Locatie:
    Middelburg
    Ook een leuk idee!
     
  5. Sven75

    Sven75

    Lid geworden:
    10 apr 2013
    Berichten:
    4.196
    Locatie:
    Deventer
    t gaat er voor mij om dat ik 'm waterdicht op m'n fiets mee kan nemen, en wat is er nou waterdichter dan een afvoerpijp ;)
     

Deel Deze Pagina