Heli kopen ... Welke??

Ik wil graag een nieuwe heli kopen maar weet niet welke.
Liefst redelijk groot en de mogelijkheid tot bling bling.

zit te kijken naar een T-rex 600 maar er zijn vast andere modellen.

Graag plaatjes of linkjes naar wat volgens jullie de beste/mooiste is.

Mvg Bart

Hallo Bart,

Hier is al veel over geschreven op dit forum. Ik behoor zelf ook tot de categorie beginnende helivliegers en heb na veel adviezen en tips de Thunder Tiger Mini titan 325 RTF besteld. Deze heli kun je uitbreiden naar een bling bling heli en heeft vele opties. Bovendien schijnt het een goede heli te zijn om mee te beginnen.
Nogmaals ik moet ook nog beginnen en heb slechts wat ervaring via de simulator.

Succes met je keuze.

Groeten,

Edwin.

Hey,

Zeg, misschien domme vraag maar wat is in hemelsnaam bling bling.

didg,
(ook beginner)

Hou wel rekening met het feit dat een MT (Mini Titan) een stuk kleiner is dan een T-Rex 600. Hoe groter de heli hoe makkelijker te vliegen maar vaak zijn de crashkosten evenredig met de grootte van je model.

Ik ben net begonnen met een t-rex 450 SE. Dat is al een juweeltje ... bling bling dus. 't Is alleen nog best ingewikkeld om mee te beginnen, maar wel cool. Ben er zeer enthousiast over, maar ja, welke beginner is dat niet over ZIJN heli. Over een andere heli kan ik je niets zeggen, maar wel dat goede instructies goud waard zijn!

Ik heb al een paar heli's en ben nog aan het leren heli vliegen,, gaat best redelijk.

Heb een T-rex 450SE , Raptor 50 , Honey Bee King II.
Maar wil een grotere electro heli..

Denk dat ik toch voor de T-rex 600 ga, kan verder niet echt mooie modellen vinden.,

Bart

En natuurlijk om algemene informatie voor de beginners te vinden is er ook een goeie site ;-)
pitch-play.nl

Groeten
roel

Laatst bewerkt:
Ik kan al vliegen dus hoef geen beginners info.. :)

wou alleen weten of er ook mooie grote electro heli's zijn..
Maar heb nu veel site's bekeken en het wordt toch een T-rex 600 op 6 of 10S lipo..

dit weekeind ga ik hem halen bij 4RC.NL

Mzzl Ba®t

Ik zou hem gewoon standaard op 6s vliegen. Geld kun je beter uitgeven aan GOEDE accu's zoals bijvoorbeeld de FlightPower 6s1p 5000 EVO25. Ombouwen naar 10s is onevenredig duur en vrij zinloos omdat hij op 6s al heel erg goed vliegt....

Cheers,

Richard

Na enige aanmoediging door wat heli vliegers ben ik alsnog overgehaald en wordt het alsnog een andere heli. :-?

Nu wordt het een Logo 600 3D met Vstabi <-- of zo iets :eek: nog geen idee wat het allemaal is maar volgens de kenners heb ik dan geen Gyro of peddels nodig en dat klinkt wel goed. ( minder vervangen na de landing ) ;)

Morgen krijg ik een email met de setup,, die zal ik nog wel posten voor de nieuwschierige medemens..

Dus nu gaan de plaatjes van de T-rex600 weer van mijn bureaublad :D

Mzzl Bart

Fonziebear, nu je die logo 600 3D gaat vliegen, doe je niet toevallig je Raptor weg voor een leuke prijs? ;)

Enne... zo snel mogelijk filmpjes plaatsen van de logo 600 natuurlijk! :D

ik heb nou zelf de logo 500 DX
en ik moet zeggen dat het een mooie heli is..

ik vlieg zelf wel met de paddels,maar dat moet je zelf weten
ik heb geen ervaringen met de v-stabi
maar naar horen zeggen schijnt het goed te werken.

groetjes baileys

Ik wil graag een nieuwe heli kopen maar weet niet welke.
Liefst redelijk groot en de mogelijkheid tot bling bling.

zit te kijken naar een T-rex 600 maar er zijn vast andere modellen.

Graag plaatjes of linkjes naar wat volgens jullie de beste/mooiste is.

Mvg Bart

Bart,

Lees mijn setup & review van de T-Rex 450SE V2 eens...

Heli Club Westland (HCW) - Setup (T-Rex 450SE new V2)

Ik ben momenteel bezig met een setup & review van de T-Rex 500.

Suc6 met je keuze.

Gr. Boudewijn

En misschien een gekke vraag: maar wat doe je met RC heli's en vliegtuigjes als je in 1 1/2 jaart zo'n collectie kunt bekostigen?!

Ga vlieglessen nemen man! Kijk eens bij lelyheli voor the real deal.

(PS. de auteur van deze post stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele faillisementen ;) )

Ik heb een bedrijf in licht en geluid (verhuur en verkoop )
En het feit dat ik op het moment geen relatie heb helpt ook :D anders zou het wel niet zo snel gaan.

Echt vliegen trekt me niet zo., misschien nog een keer een echte heli bouwen met mijn broer maar met alle regeltjes in Nederland denk ik niet dat het er van gaat komen.

PS. Mijn mooie bouw/opslaghok raak ik januari kwijt helaas, het pand wordt gesloopt en ik ben een nieuwe ruimte aan het uitzoeken.
Denk dat het een nieuw huis gaat worden met genoeg ruimte om het allemaal op te hangen of neer te zetten.
Heb ook nog een Cnc freesmachine die ergens moet staan.

Als iemand het allemaal een keer wil zien kan dat op dinsdag avond, dan hebben we clubavond en daar staan mijn spullen naast het clubgebouw in een ruimte.

Mvg Bart
Mvg Bart

Tsja... maarjah, wie niet waagt wie niet wint he? :p
Wel gaaf trouwens, zo'n ruimte waar alles zó netjes staat.

Weet je al wat je na de Logo gaat aanschaffen? ;)

Na de Logo 600 3D hoop ik dat mijn eerste Jet binnenkomt,, daar zit ik al een paar weken op te wachten. zeker omdat ik geen idee heb wat ik besteld heb, het enige wat ik weet is dat het een F16 is. ( erg he )

Maar ik heb gister ook nog even door mijn verzameling gelopen en het is best veel al zeg ik het zelf.
Dit jaar maar eens heel veel gaan vliegen en het een beetje uitdunnen.

Ba®t

Back