Heli kopen ... Welke??

Las nog even terug en ben wat dingen vergeten te beantwoorden.

- De R50 doe ik niet weg ( krijg te weinig terug voor de heli en wil er nog mee vliegen ) altijd handig om een backup te hebben als je nog aan het oeffenen ben. ;)

- Mijn setup van de T-rex450Se V2 zal ik vanavond posten ( weet het zo niet uit mijn hoofd ) :D

60764796f1a93dd41.jpg

Ba®t

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb begrepen dat V-stabi best wat afstelwerk nodig heeft. Het schijnt dat als het eenmaal werkt , het fantastisch is. De heli kan van tam naar heel erg agressief afgesteld worden, tenminste, in de handen van een ervaren persoon ....
De jongens van het Mikado team gebruiken V-stabi.
Het kost natuurlijk bakken met geld, maar zo te lezen speelt dat niet zo'n grote rol bij jou ...... :-)
Ben erg benieuwd naar jouw ervaringen , plaats je die hier ?

Bart heeft wel een laptop vermoed ik zo, bovendien is er geen enkel probleem wat ik niet heb kunnen oplossen voor hem ;-)

Weet je wat nu zo gek is? Als je die logo 600 met v-stabi koopt ben je ineens 612 alles bij elkaar kwijt.

Of mis ik ergens iets?

Je mist iets, de V-stabi alleen kost al ongeveer het bedrag wat jij noemde. Als je inderdaad een Logo 600 MET V-stabi kon kopen voor 612 euro dan ga ik er VANAVOND nog 1 bestellen!!!!

Cheers,

Richard

WAAR, waar heb je dat gezien!!, ik wil er ook wel een :lol:
Normale prijzen voor een setje Logo6003D+kop+Vstabi electro ligt op +- 1160 €
Waarschijnlijk heb je de 6003D met de Vstabi kop zonder electronica gezien...

Eric

Zaterdag ochtend even naar 4RC.NL geweest om wat onderdelen te halen die ik nodig had voor mijn T-rex 450 en Honey Bee.. Toch nog even gekeken naar de T-rex 600 en kon het niet laten.. :p heb er een gekocht met een Logitech 6100 gyro en de benodigde servo's..

Zaterdag avond waren we aan het bouwen op de club en heb ik de doos opengemaakt en eens bekeken wat er allemaal in zat.
Een erg complete heli met alles er op en er aan..
Bouwen dus maar.. !

Om 3 uur waren we klaar met bouwen en was de heli af!
Bouwt best lekker als je met 4 man aan alle kanten zit te schroeven en afstellen :D Nog bedankt jongens!

Vanmorgen hebben we alles ingesteld en nagekeken accu's geladen en met klamme handen maar naar buiten..
De eerste vlucht was echt waanzinnig gaaf ! wat een vermogen reactie en toch stabiel zonder moeite.. echt nog nooit zo veel vermogen gevoeld..
Daarna weer netjes neergezet en mijn mede bouwers even laten vliegen..

Alles ging netjes en iedereen was onder de indruk van het direct reageren van de heli..

Morgen zal ik er wat foto's van plaatsen.

Nu hopen op een hoop mooie dagen zodat ik lekker veel kan oeffenen...

*** 1 groot gemis in de doos .. de hoofdbladen ??? die zitten er niet bij ***

Bart

Laatst bewerkt:
Hij vloog inderdaad erg lekker! Mijn tweede vlucht met een heli ooit(eerste met Bart's T-rex 450) was dus met deze volledig 3d T-rex 600. En het ging eigenlijk best lekker. Ik snap niet waar al die mensen nou zo moeilijk over doen ;) :cool:

Hmm en ik dan Bart? Vlieg es met een echte stickmode, dan kon ik ook es vliegen ;-)

Programmeer je zender de volgende keer maar op mijn toestel in..
Dan mag je er wel mee vliegen.;)
Maar Electro was toch minder leuk dan brandstof haha je mag dan wel met mijn R50 vliegen als je dat leuker vind.. :D

Bart

Hier een paar foto's;

-de bouw van de T-rex 600

-mijn heli's

-Honey Bee King 2 crash

6076479edb1562d05.jpg

6076479edb1545072.jpg

6076479edb14b42c8.jpg

6076479edb383e886.jpg

6076479edb385e85e.jpg

6076479edb387d897.jpg

6076479edb5b1b6c1.jpg

6076479edb5aef521.jpg

6076479edb5acf94f.jpg

6076479edba2ea4c0.jpg

6076479edba316e10.jpg

6076479edba33df45.jpg

Ba®t

Laatst bewerkt door een moderator:
... Volgens mij heeft je King II auw.
Sjesus, wat ziet die er verkreukeld uit :(

Maarre.. wel gaaf zo'n BIE-Rex ;)

... Volgens mij heeft je King II auw.
Sjesus, wat ziet die er verkreukeld uit :(

Maarre.. wel gaaf zo'n BIE-Rex ;)

:D wou eens kijken of ik er mee kon gekdoen.. maar de gyro trekt dat niet echt :lol:

Suc6 met je Rappie 50... ( als je hem crashed heb ik er nog een te koop staan .. vliegklaar incl. ontvanger,gyro,covener,temp sensor,brandstof etc. voor 650,00 )

Ba®t

:cool: kijk.. als je met 4 man je heli aan het bouwen ben in 5 uurtjes dan moet je ze wel gemotiveerd houden hé ;)

En in de winkel werd er gezegt dat je niet zonder blikje cola kon bouwen in de neus... nou was de cola op en moesten we wel een alternatief zoeken ..

En wat is er nou beter dan Grolsch :p

Ba®t

ja maar dan was t de bedoeling om t flesje niet eerst leeg te zuipen denk ik hahaha, bouwen met zn 5-en, moet er niet aan denken, maar ieder voor zich natuurlijk!
nu filmpje?

Back