Heli meetings omgeving Alphen ad Rijn

ik kom uit boskoop dat is prakties om de hoek als je nog hulp nodig hebt kun je me altijd ff bellen op 0629219930 gr arjan

Ha arjan,
Ik heb de stoute schoenen net aangetrokken en heb het zelf geprobeerd.
Alles werkt als een tierelier. Moet nog wel even wat finetunen maar vandaag stondt er ook eigenlijk wat te veel wind.

Bedankt voor het aanbod in ieder geval

Hé nog een aphenaar die heli gaat vliegen, leuk!
Ik kan je ook eventueel wel helpen als dat nodig is hoor.
Heb momenteel zelf even geen vliegklare heli, ben nu een nieuwe aan het bouwen maar binnenkort weer lekker vliegen hoop ik.

Ha arjan,
Ik heb de stoute schoenen net aangetrokken en heb het zelf geprobeerd.
Alles werkt als een tierelier. Moet nog wel even wat finetunen maar vandaag stondt er ook eigenlijk wat te veel wind.

Bedankt voor het aanbod in ieder geval

Laatst bewerkt:
Hier nog een helivliegende Alphenaar!
Ik vlieg ook wel eens op het veldje naast de Hoogvliet-gevangenis, maar wel vaak ook hondjes daar...
Je aansluiten bij een club bv de GMVC in Boskoop, lekker dichtbij is toch wel fijn, mooi grasveld, gezellig, geen loslopende hondjes, en je kunt makkelijker gebruik maken van bestaande kennis.

ik heb geen auto dus vervoer wordt een beetje lastig dan. Ik heb gister ook even gevlogen (getest en proberen af te stellen) bij de hoogvliet/gevangenis. Lekker groot en niet heel druk

Hier nog een helivliegende Alphenaar!
Ik vlieg ook wel eens op het veldje naast de Hoogvliet-gevangenis, maar wel vaak ook hondjes daar...
Je aansluiten bij een club bv de GMVC in Boskoop, lekker dichtbij is toch wel fijn, mooi grasveld, gezellig, geen loslopende hondjes, en je kunt makkelijker gebruik maken van bestaande kennis.

Ik vlieg ook altijd op het veld naast de gevangenis, soms wel een beetje lastig als er mensen met honden lopen.
Ik ga nu een trex 600 vliegen dus wordt het wel wat gevaarlijk om daar te vliegen.

Heb er ook al aan zitten denken om lid te worden van een vliegclub maar weet nog niet welke, er zijn er drie redelijk in de buurt van alphen dat zijn de Goudse modelvliegclub, de Zoetermeerse luchtvaartclub en de Hoofddorpse modelvliegclub.
Ik weet ook niet of er nog wachtlijsten zijn om lid te worden, dit was bij de Goudse modelvliegclub een tijdje geleden wel zo als ik het goed heb.

Ja er is een wachtlijst bij de GMVC, maar met een beetje geluk ben je volgend seizoen lid als je je nu inschrijft.
Bij de GMVC wordt niet heel erg veel heli gevlogen, bij de Zoetermeerse geloof ik wel wat meer.

jongens weet je waar je ook goed kunt vliegen bij de mc donalds
tussen de aldi en de shell heb je een onwijs groot stuk grasveld waar zeker geen honden lopen ga ik tegenwoordig vaak rijden vliegen en hoveren(met mn nwe dragstair)we moesten maar een keer met zn allen gaan vliegen of is dat te veel gevraagd gr arjan

lijkt me een prima plan

momenteel waait het wat hard, maar ik zou zeggen: post even hier als er plannen zijn. ik hou het in de gaten

Ik verplaats dit draadje even naar de meeting sectie.
Kunnen jullie het gebruiken om af te spreken.

M.vr.gr.
Eric

jongens weet je waar je ook goed kunt vliegen bij de mc donalds
tussen de aldi en de shell heb je een onwijs groot stuk grasveld waar zeker geen honden lopen ga ik tegenwoordig vaak rijden vliegen en hoveren(met mn nwe dragstair)we moesten maar een keer met zn allen gaan vliegen of is dat te veel gevraagd gr arjan

Laat maar weten wanneer je gaat vliegen dan kom ik langs, ik heb momenteel even geen vliegklare heli maar ik kom wel ff kijken.

Morgen schijnt het prima weer te worden met weinig wind. ik zeg: ideaal
zijn er mensen die morgen van plan zijn te gaan vliegen?

Hallo allemaal...

Ik kom dit topic nu pas tegen.... :rolleyes:

Word er nog ergens gevlogen binnenkort? Dan kom ik ook even langs, hebben jullie wat te lachen want ik bak er nog weinig van :D

Ik lees het wel... gr

Was het maar waar ;)
Het is altijd moeilijk aan te geven wanneer er gevlogen wordt, helaas.... zoveel afhankelijkheden...

Nee hoor, doe geen lente dutje.:)

Ik ben druk bezig geweest met de opbouw van mn trex 600 op 12s en flybarless, hij is nu af dus kan ik eindelijk weer vliegen.
Ik vloog altijd op het terrein tussen de gevangenis en de hoogvliet maar met dit formaat heli doe ik dat niet meer, er lopen daar veel te veel mensen met honden af en toe.
Ik ben lid geworden van de zoetermeerse luchtvaartclub daar vliegen veel heli's en verder ga ik wildvliegen op een weiland bij een boer of zo maar ik weet nog niet waar.

De Alphenaren doen een lente dutje? ;)

aha

Zo'n 600 wil ik wel eens zien vliegen in het echt... mooi zo'n grote heli ;)

Nou ja, ik houd het topic wel in de gaten....

:)

ik hou dit draadje ook al in de gaten:-)
Ik ben nog aan het poetsen maar als julie gaan vliegen kom ik zekers kijken.
oeps

Mvg.eric

Laatst bewerkt door een moderator:
hoewel niet meer met heli, kom ik morgen denk ik wel weer naar het terein bij de gevangenis 'savonds
ik ben overgestapt op de vliegtuigen, toch iets minder pittig dan heli's :P

meer mensen die plannen hebben?

Back