Heli met camera mount

@ Ssasen: Zo eentje gaan we ook aankopen, maar hier spreken we over een heel ander gewicht natuurlijk...

@ Aaalie: Occasie kunnen we niet nemen, maar ik heb wel een vraag naar die firma gezonden, maar nog geen antwoord ervan gekregen, we wachten af.

@ JohnvanE: Die is mij bekend...dat is de heli die op de bovengenoemde XXL staat.

kijk eens op Choppershot.com - flying cam - rc flight -
Zij hebben zelf een cameramount ontwikkelt op basis van een Gasser. 3 assen aanstuurbaar en gestabiliseerd met gyro's.
rcchv4ibc.jpg

Hoi Sander,

Sinds de 10 jaar dat ik 3D tekenaar ben van beroep denk ik toch wel de nodige kennis wat betreft engineering te hebben.
Sommige bedrijven hebben er niks aan om duizende euro's in engineering te steken als de basis al bestaat, zou een zeer domme investering zijn...voor ons is de heli of welk ander toestel maar een hulpmiddel net zoals je caravan en je auto...de auto bestaat en ga je ook niet opnieuw uitvinden om je caravan ergens naartoe te brengen...

Simpele voorstelling die het misschien duidelijker maakt.

Tom

toch heb ik erg het gevoel dat julllie de moeilijkheidsgraad en vooral de gevaarlijkheid van het helivliegen zeer onderschatten

Uit mijn ervaring met mijn Raptor 60, ecureuill en nu nog zo'n snertding van een T-Rex 450 of zoiets ;) weet ik toch wel welke de gevaren zijn.

Nu het is niet om mijn persoon te gaan beoordelen, maar om een mooi platform te vinden dat aan verschillende eisen voldoet.

En dat het geen speelgoed is, geloof me daar ben ik 200% zeker van...daarom net dat ik jullie meningen ook vraag.

Tom

Ik zou even met mijn vriendin bellen als ik jou was. Die verkoopt bij het bedrijf waar ze werkt vliegende camera oplossingen. TEDAS security solutions

Maar aan je omschrijving en wensen te lezen kan je beter gaan voor de vliegende oplossing die ze in Amrika gebruiken namelijk een vliegtuig, hier kan je makkelijker grote afstanden afleggen.

@ Sander: Moet zeggen dat het een mooie film is van je FPV...echt mooi.

@ Ronny: Leuk ding, heb je een idee van de kostprijs?

@ Helimartin: Zien er degelijk uit.

Vaak valt het me op dat er een Vario trainer gebruikt word voor deze toepassingen, maar die van Higheye lijkt me een ander type heli.
Enig idee welke mechaniek ze gebruiken?

Tom

Het is een Logo 14 met eigenbouw frame en gimball/mount.
IP301.jpg

Een betrouwbaar reeds wat oudere setup, maar kan nog meekomen met de allernieuwste/beste. Betrouwbaar en duurzaam. Hij oogt ook nog eens plezierig!
Meer info op deze site: iSENSYS .

Greetz, Aldert

Hey hey hey, hier zijn er weer een paar leuke bij...ondertussen hebben we een afspraak met een firma om een demo te komen geven. :)

Die van Aldert is ook leuk, elektrisch het heeft wel iets, alleen spijtig dat de vliegtijd van die spullen beperkt zijn...wel leuk hoe ze een rugzak met zich mee dragen...

BEDANKT!!!!!!

Back