heli motor in plaats van inrunner?

hallo mensen

ik heb een vraag:

voor mijn zagi heb ik tijdelijk een motor mogen lenen deze motor is een snelle inrunner maar als ik een nieuwe motor voor mijn zagi ga kopen dan zit ik te twijfelen tussen 2 motoren:
RCtechnics

de inrunner

RCtechnics

en de heli outrunner

maar wat is nou het verschil er tussen en wat is aan te raden op een 6x6 speed prop

hartelijk bedankt,

robert

Wat voor accu's? 2S of 3S?

Welke maat zagi?

Hoeveel power wil je?

Maakt een bruikbaar antwoord wat makelijker te geven.

Kijk eventueel ook eens in de database voor electro setups hiero.

Lijkt me duidelijk als je de specs naast elkaar legt:rolleyes:

Die Outrunner weegt tevens het dubbele van de andere in je link, kan van belang zijn op een zagi.

Stevo

Wat voor accu's? 2S of 3S?

Welke maat zagi?

Hoeveel power wil je?

Maakt een bruikbaar antwoord wat makelijker te geven.

Kijk eventueel ook eens in de database voor electro setups hiero.

ik gebruik 3s 2500 mah aan power: ongeveer 40 amp wil ik er uit halen en ik wil hem op een 6 inch prop vliegen groter kan niet omdat de roeren in de weg zitten

hoe veel power: zo veel als ik uit een 6x6 kan halen en niet boven de 40 amp uit kom ;) ook speelt de prijs een rol het liefst heb ik een goedkope van rc technics of dymond china doe ik niet aan.

Laatst bewerkt:
china spul

ook speelt de prijs een rol het liefst heb ik een goedkope van rc technics of dymond china doe ik niet aan.

Waar denk je waar rc Technics die motortjes vandaan haalt?
Die worden echt niet hier in europa gemaakt hoor.
Dit spul is allemaal made in China.

Groet Arthur.

tuurlijk maar het is wel in 2 dagen thuis en zonder doeane maar hier wil ik geen discussie over die hebben we vaak zat gehad ;)

wat kan ik er het beste op doen een heli motor of een inrunner?

Dan moet je eerst die andere vragen beantwoorden.
Welke accu heb je. 2s of 3s hoe zwaar.
Hoe groot en zwaar is die zagi. vleugelspan ?
Wil je veel snelheid of niet.

Een zagi van een meter span heeft meestal genoeg aan een 50 grams motortje 1000 a 1500 kv. ( fietsbel )
innerrunner of outrunner maakt niet zoveel uit. toeren per volt wel (kv).

Groet Arthur.

ik gebruik 3s 2500 mah aan power: ongeveer 40 amp wil ik er uit halen en ik wil hem op een 6 inch prop vliegen groter kan niet omdat de roeren in de weg zitten

hoe veel power: zo veel als ik uit een 6x6 kan halen en niet boven de 40 amp uit kom ;) ook speelt de prijs een rol het liefst heb ik een goedkope van rc technics of dymond china doe ik niet aan.

mijn zagi is 1200mm span het gewicht is 620gr ik had er een 50 gr motortje op maar toch is een krachtige inrunner of heli outrunner beter met opstijgen en het geluidje dat hij dan maakt is nogal verslavend ;)

Back