Heli op zijn kant

Dit krijg ik met een schaalmodel niet voor elkaar:
Helikopter neergestort bij Stroe | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

m1azultad8vr.jpg

hallo
en een ander draadje over een apache/heli in de achtertuin,
maar dit wil ik niet in mn tuintje aantreffen:D:D:D
mvg markioo

Heel flink van je, Bertus. Maar moet daarom élke andere persoon hier maar verplicht in jouw draadje posten, Heer Dictator? ;)
Wat een opmerking zeg! Er is al een draadje waar dit item heel goed in past. Het is veel beter dat we daar verder gaan zodat dan alles netjes bij elkaar blijft. Zo houden we het forum overzichtelijk en kunnen we later zaken ook makkelijker terug vinden.
Niets dictator!!! :evil:

stond bij ons ook in barneveldse krant.
was alleen een beetje dom dit: ''de piloot kwam met de schrik vrij'' :)
Waarom dom??? Heb je op school nooit spreekwoorden en gezegden geleerd? Dit is een heel gewoon gezegde dat ook nog eens 100% juist is.
"De piloot kam met de schrik vrij" betekend dat hij geschrokken is maar verder niets mankeert.
Bij de volgende les Nederlands maar eens vragen aan je leraar!

Dat komt door de huidige media, een "schietpartij " noemen ze tegenwoordig een "schietincident" en een heli die omvalt een "crash" Ze zijn het spoor een beeetje bijster :rolleyes:

Wat een opmerking zeg! Er is al een draadje waar dit item heel goed in past. Het is veel beter dat we daar verder gaan zodat dan alles netjes bij elkaar blijft. Zo houden we het forum overzichtelijk en kunnen we later zaken ook makkelijker terug vinden.
Niets dictator!!! :evil:

Ho ho, rustig maar hoor. Laat de bloeddruk maar terug dalen! :)
Dit item mag dan wel passen in een ander topic, maar moet Bertus daarom dan altijd meteen ertussen komen? Het is niet de eerste keer dat hij hier voor moderator (oké, geen dictator, maar moderator dan) komt spelen.
Er bestaat bijvoorbeeld ook een "Algemeen Hpi Savage-topic", maar toch worden er nog specifieke vragen over de Savage buiten dat topic gesteld. Is dat zo erg? Hoor je daar dan iemand over miepen? :)

En of alle info later wel zo makkelijk terug te vinden is als het allemaal in 1 groot topic wordt gepropt? Dat denk ik helemaal niet hoor. ;)

Back