heli piloten gezocht Heerenveen

Twee zien meer dan 1 ron.. niet om je aan te vallen maar denk dat hessel wel weet waar die mee bezig is.
Waar ik vlieg zijn ook regelmatig honden maar zodra ik iets of iemand zie gaat de heli gelijk op de grond.
In jou ogen misschien een verkeerde instelling maar je moet toch wat als je niet in staat bent om einden te fietsen omdat je een probleem hebt met je enkel die verrot is. Als ik grotere heli's ga vliegen zoek ik zelf een groter veld op een industrieterrein of weiland. Maar tot die tijd blijf ik gewoon vliegen op het veld waar ik altijd vlieg.
Kijk altijd uit naar mijn omgeving en als ik wat zie vanuit mijn ooghoeken gaat de heli naar beneden.

Er komen niet zo snel honden daar want naast het veldje licht een pad en daar lopen de mensen meestal met hun hond en er komt haast niemand omdat er allemaal mollen hopen liggen maar als je een stukje goed gras hebt en je zet je heli op het gras dan heb je niks meer met die molen hopen te maken want je bent natuurlijk in de lucht ;)

Groeten Hessel.

Word waarschijnlijk vanavond niks omdat ik alles even naar moet kijken. Ik ga morgen als ze bij de helischool in Oldeberkoop er zijn ga ik daar even heen. En morgen avond daar dan vliegen. ( wil namelijk wel veilig vliegen )

Groeten Hessel.

Back