Heli Scramble Pottes (scale - 3D) op 28 juni 2009

frame001heliscramblepotjf8.jpg

emailuitnodiginghelisrask7.jpg

frame003heliscramblepothm4.jpg

frame004heliscramblepotys9.jpg

nick.simoens@skynet.be

frame005heliscramblepotdr5.jpg

affischeheliscramblepotjd7.jpg

Alle info over Aèromodelclub Eole in Pottes kan je vinden op:

Aèromodelclub Eole

Heligroeten,

Nick

Nog even onder de aandacht brengen! Iedereen welkom

beginners - gevorderden - 3D - schaal
icon14.gif

Frietjes - drank -koffie - taart - toiletten voorzien

Grt
Peter ;-)

Ik denk dat je voor zondag in de verkeerde shop besteld hebt ! :(
Ze geven niet te best weer , jammergenoeg want wij zijn er ook bij !
We zullen duimen ,Tot Zondag !

meeting

Hey ketnet
we zitten nu reeds aan 35 piloten en we weten dat er nog piloten zullen komen die zich niet ingeschreven hebben. Inschrijven was niet verplicht. Het zal zeker de moeite zijn. We kunnen nu al zeggen dat er zeer mooie helikopters te zien zullen zijn, en een spectakel van 3D welke je absoluut niet mag missen !!!

groeten Apache

met hoeveel wordt er tegelijk gevlogen?
als het niveau niet te hoog ligt, dan durf ik eventueel ook wel eens... (ben al ingeschreven :-) )

meeting Pottes

hey Ketnet
scale 2 piloten en 3 voor 3D
kom gerust langs iedereen is welkom beginners - gevorderden
de piloten met ervaring zullen je graag helpen indien nodig !!

Groeten Apache

Hupla, de Scramble is achter de rug en ik heb er super van genoten .
Veel vluchtjes kunnen doen en geen brokken gemaakt en voor de mensen van de club een dikke proficiat voor de organisatie want bij het tropisch weer werd alles in goede banen geleid . Daar ikzelf mijn vlucht moest onderbreken wegens rare geluiden aan mijn Synergy bewijst het dat sterk gelet werd op de veiligheid , chapoo !!:cool: Trouwens, prachtig veldje hebben jullie daar !

Over brokken gesproken... zijn er over gans de dag gelukkig maar 3 brokkemakers genoteerd waaronder toch een spectaculaire boomstrike met de millenium . Dingske, sterkte met de terug opbouw !!

Wij zullen de volgende keer er zeker terug bij zijn ! Thankx . ;)

Eej Alo, hier vanuit Holland,

Super, super genoten, daar in Pottes. Veel aardige mensen ontmoet en gesproken.
Reuze gezellig en het weer van zijn beste kant gezien, ik heb nu de kleur van Naomi Cambell :0)
Nogmaals bedankt voor de organisatie, ik hoop nog vele foto's tegemoet te zien van de meeting.

Groeten,
Eric.

Grandioze meeting Heli Scramble Pottes

Hoy beste piloten,
Eerst een dikke proficiat aan alle medewerkers van deze meeting omdat zij er samen voor gezorgd hebben dat dit een mega-meeting met maar liefst 41 geregistreerde piloten, waarvan zelfs uit Nederland, is geworden! Super! Ook dank aan de vele bezoekers voor de interesse in onze Heli Scramble!
Wel jammer voor de 3 pechvogels, die nu wat herstelwerk hebben. Zowel zij als de anderen hebben de veiligheid op een hoog niveau gehouden. Een toch niet te verwaarlozen aspect.
Het spectakel van de 3-D piloten was fenomenaal. Ook de scalepiloten hebben met hun 'pareltjes' een ware demo gegeven. We hebben er echt van genoten. Ook de weergoden waren ons gunstig gezind met maar liefst 28°C (of was het nog meer). In ieder geval zeer warm.

Groeten,
Peter

Pottes 2009 + Video !!!!

Wij hebben ook erg genoten van alle prachtige toestellen, de vriendelijke mensen en natuurlijk de belgische patatekes ;-)

Was erg leuk om de (strip)held van het forum te mogen ontmoeten en de hand te schudden, Nick, het was gezellig, mooi en strak gevlogen ook :D

Hier een compilatie van wat hoogtepuntjes van de dag, het was ons de 205 km rijden dik waard en hoop velen van jullie terug te zien in Tilburg op 13 September

groeten,

Frans en Ingrid

hier de video: Pottes 2009 on Vimeo

Laatst bewerkt:
A long hot summer day at Pottes. Time to SRAMBLE

Het modelvliegveld van club Eole in Pottes lag er zondagmorgen zonovergoten bij. De God van de wind -EOLE- was op een ander gaan waaien. Blijkbaar hadden we het weer toch in de goeie shop besteld.
Peter spreekt van 28°... op het veld was het nog heter.

Door de puike organisatie waarbij de veiligheid voor piloten en publiek een topprioriteit was werd het een onvergetelijke vliegdag.

Thx aan iedereen die er was... en Frans, het was mega-wijs om je te ontmoeten en bedankt voor de link naar je schitterende videocompilatie die je hier net boven hebt gepost.

Schrijven over hoe mooi het was is iets, maar beeldjes zeggen zo veel meer, dus hier komen enkele plaatjes.

01frituurenjonas.jpg

02kleineengrotevrienden.jpg

03opstellenvandemodelle.jpg

04dejuweeltjesvanpeter.jpg

05eentjediekijkteneentj.jpg

Laatst bewerkt:
Hey Steloe, het weer was prachtig hé, kwestie van de juiste weergoden te kennen ;-)

Feagle3, mooi filmpje man, het laat goed zien dat de afwezigen ongelijk hadden.

Nick, laat de foto's maar komen.

Grt
Mario :-)

Back