Ik ben een setup aan het uitpluizen voor mijn volgende 700size heli.Waarschijnlijk wordt het een TDR
Dit wordt een topper met goed spul er op.
Nu twijvel ik tussen twee setups;
Aanraden van Jan henseleit zelf;
kontronik pyro 700-52 motor met 120 hv heli jive.
Futaba BLS 451/251 .../ Savox(eigen keuze niet van Henseleit)
Futaba SBUS R6203SB
Radix 710 V2
BeastX
Een power setup;
YGE 120hv/160hv.
WR superbec 14S
met de scorpion 4525 le 520.
Futaba BLS 451/251 .../ Savox
Futaba SBUS R6203SB
Radix 710 V2
BeastX
Met weinig ervaring op dit gebied denk ik door veel te speuren, dat de eerste setup het efficientst is en de tweede setup een power setup is.Ik wil ook niet dat het me minuten scheelt door de bonk extra power...
Ik vlieg nu nog wat loops en flips met een 700size maar tegen de tijd dat de TDR er is zal ik misschien wat verder zijn en wat meer willen...
Naast misschien wat 3D werk zou ik ook graag een snelle TDR willen ...(niet de snelste)
Naast deze setup denk ik dat ik voor de futaba bls 451 251 servo's ga.
Dit omdat deze super veel gebruikt worden op de TDR.De Savox servo's zijn veel prijsgunstiger maar ken ik verder ook niet.
Als bladen ga ik voor de 710 radix v2 waarschijnlijk.
Het is nog een beetje onzeker allemaal welke componenten het allemaal gaan worden maar zou graag wat tips ervaringen of adviezen horen.
Groeten
Peter
Dit wordt een topper met goed spul er op.
Nu twijvel ik tussen twee setups;
Aanraden van Jan henseleit zelf;
kontronik pyro 700-52 motor met 120 hv heli jive.
Futaba BLS 451/251 .../ Savox(eigen keuze niet van Henseleit)
Futaba SBUS R6203SB
Radix 710 V2
BeastX
Een power setup;
YGE 120hv/160hv.
WR superbec 14S
met de scorpion 4525 le 520.
Futaba BLS 451/251 .../ Savox
Futaba SBUS R6203SB
Radix 710 V2
BeastX
Met weinig ervaring op dit gebied denk ik door veel te speuren, dat de eerste setup het efficientst is en de tweede setup een power setup is.Ik wil ook niet dat het me minuten scheelt door de bonk extra power...
Ik vlieg nu nog wat loops en flips met een 700size maar tegen de tijd dat de TDR er is zal ik misschien wat verder zijn en wat meer willen...
Naast misschien wat 3D werk zou ik ook graag een snelle TDR willen ...(niet de snelste)
Naast deze setup denk ik dat ik voor de futaba bls 451 251 servo's ga.
Dit omdat deze super veel gebruikt worden op de TDR.De Savox servo's zijn veel prijsgunstiger maar ken ik verder ook niet.
Als bladen ga ik voor de 710 radix v2 waarschijnlijk.
Het is nog een beetje onzeker allemaal welke componenten het allemaal gaan worden maar zou graag wat tips ervaringen of adviezen horen.
Groeten
Peter
Laatst bewerkt: