Beste Geintreseerden,
Omdat er vraag was naar video's die stickbewegingen laten zien en omdat mij het leuk leek om hier aan mee te werken maak ik hierbij dit topic aan.
De bedoeling van dit topic is het laten zien van figuren op een sim waarbij de sticks visueel aanwezig zijn.
Dit omdat je dan goed kan zien hoe dat de figuren gedaan worden.
Ook is het mogelijk om een bepaald figuur aan te vragen waarbij er vast een getalenteerd persoon op het forum is die het kan laten zien.
Hopelijk kunnen we er allemaal veel van leren.
Bij deze mijn 2 uploades om een start te maken (al zei het ze freestyles zijn en geen losse figuren)
Soft(smooth-ish gevlogen):
http://members.home.nl/paul.dunn/damigesoft.wmv
Rainbow
Flips
Tictocs(4point attempt)
Wall
Backwards hurricane
Funnel
(geen idee hoe deze move heet maar het is een inverted 8 help anyone?)
Piroflip
Chaos(slecht)
Crazy frog (slecht)
Wat random spul
Hard(Gewoon raggen tot je crashed):
http://members.home.nl/paul.dunn/damigehard.wmv
Alleen maar random moves
Ben benieuwd naar jullie vluchten !:-D
Hoe te filmen:
Gebruik het reguliere opnemen van je sim en sla het op naar een bestand. (Bij realflight de knop "R")
Installeer een capture programma:
Ik gebruik FRAPS hiervoor,: te vinden op www.fraps.com.
Je kan daar een gratis proefversie downloaden waarmee je maximaal 30 seconden kan filmen. Voor langer te filmen moet je fraps aanschaffen.
Druk op het moment van opnemen op F9 om opname te starten.
Let wel op dat dit grote bestanden worden. (afhankelijk van resolutie +- 1GB per min)
Zodra het bestand gecaptured is importeer je het in Windows Movie Maker (gratis bij windows xp & windows vista)
Hiermee kan je het omzetten naar een WMV bestand (veel kleiner, en een veel gebruikte codec.)
Dit bestand dient dan alleen nog geupload te worden naar een webserver (bijna iedere provider heeft er een gratis) en op dit topic gelinkt te worden.
Het klinkt misschien moeilijk allemaal maar het valt best mee!!
Als er vragen zijn hoor ik het.
Success!!
Omdat er vraag was naar video's die stickbewegingen laten zien en omdat mij het leuk leek om hier aan mee te werken maak ik hierbij dit topic aan.
De bedoeling van dit topic is het laten zien van figuren op een sim waarbij de sticks visueel aanwezig zijn.
Dit omdat je dan goed kan zien hoe dat de figuren gedaan worden.
Ook is het mogelijk om een bepaald figuur aan te vragen waarbij er vast een getalenteerd persoon op het forum is die het kan laten zien.
Hopelijk kunnen we er allemaal veel van leren.
Bij deze mijn 2 uploades om een start te maken (al zei het ze freestyles zijn en geen losse figuren)
Soft(smooth-ish gevlogen):
http://members.home.nl/paul.dunn/damigesoft.wmv
Rainbow
Flips
Tictocs(4point attempt)
Wall
Backwards hurricane
Funnel
(geen idee hoe deze move heet maar het is een inverted 8 help anyone?)
Piroflip
Chaos(slecht)
Crazy frog (slecht)
Wat random spul
Hard(Gewoon raggen tot je crashed):
http://members.home.nl/paul.dunn/damigehard.wmv
Alleen maar random moves
Ben benieuwd naar jullie vluchten !:-D
Hoe te filmen:
Gebruik het reguliere opnemen van je sim en sla het op naar een bestand. (Bij realflight de knop "R")
Installeer een capture programma:
Ik gebruik FRAPS hiervoor,: te vinden op www.fraps.com.
Je kan daar een gratis proefversie downloaden waarmee je maximaal 30 seconden kan filmen. Voor langer te filmen moet je fraps aanschaffen.
Druk op het moment van opnemen op F9 om opname te starten.
Let wel op dat dit grote bestanden worden. (afhankelijk van resolutie +- 1GB per min)
Zodra het bestand gecaptured is importeer je het in Windows Movie Maker (gratis bij windows xp & windows vista)
Hiermee kan je het omzetten naar een WMV bestand (veel kleiner, en een veel gebruikte codec.)
Dit bestand dient dan alleen nog geupload te worden naar een webserver (bijna iedere provider heeft er een gratis) en op dit topic gelinkt te worden.
Het klinkt misschien moeilijk allemaal maar het valt best mee!!
Als er vragen zijn hoor ik het.
Success!!
Laatst bewerkt: