Heli storage

Vandaag voor het eerst heli clamps geïnstalleerd :) best wel praktisch in kleine ruimten .

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan dat rekje van Kris aanraden, en die clamps afraden: die worden vroeg of laat lam, en gaan dan open.
Of je klikt er een keertje eentje niet goed dicht...

Vraag me hoe ik dat weet....

Dat gaat je schade opleveren. De Beugel zoals Kris die toont, zolang die goed in de muur verankerd is, werkt veiliger...

Groet, Bert

Wel ja , goed om weten . Was me ook al aan het afvragen hoe lang die klemmen goed houden :rolleyes:
Allen naar IKea LOL . Nee alle gekheid op een stokje ; ziet er idd goed uit en nog goedkoper ook .

aan Krismolleke : waar vlieg jij ergens ? Ik heb nu een buitenverblijf in Resteigne .

Ik zit in Freux (Libramont-Chevigny) das niet zo heel ver van Resteigne. Ik vlieg in de wei achter m'n huis. Er is hier ook een club, maar daar ben ik niet meer bij. Niet echt heli-vriendelijk.
We moeten maar eens afspreken he?
Over die clamps: je kan die beter gebruiken om je heli in de auto vast te zetten op een plank of zo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk vlieg ik hier ook achter mijn chalet ook op een stuk weidegrond :D Ik zit in domaine les brulins in Resteigne . Misschien al van gehoord ?
Voorlopig laat ik mijn clamps nog hangen . Die worden hier enkel gebruikt als ik hier ben , niet dagelijks dus :cool:

Back