Als jij de stabilisatie er op zn kop op plakt ipv rechtop en dit niet wijzigt in de instelling, kunnen dit soort dingen gebeuren ja.
Maar je meld dat je een paar keer had gevlogen, en van de 1 op andere vlucht zonder dat er iets is gewijzigd of gedaan, hij dit ging doen
GPS houd de heli als geheel op 1 plaats, die doet niets met de staart.
de gyro's doen dat wel. en die vertaling naar de servo's gaat via de programmering.
Dus tenzij er bij het aansluiten van die gps opeens heel de programmering veranderd, zou dit er niet mee te maken mogen hebben..
in een romp kan het wel eens krap zijn, zeker in de staart.
een staartdeel wat omlaag zakt of los komt...
dit kan de aansturing in de knel brengen.
of in de staart een schroefje op een rare plek los, waardoor iets vast loopt.
Dit is ff mijn gedachtegang

ik probeer je nergens toe te dwingen, en ik probeer zeker niet vervelend te zijn

maar ik krijg altijd een soort jeuk als ik een groot probleem hoor, en het lost zichzelf spontaan op.
een probleem zonder oorzaak, lost zich op zonder wijziging..
kan ik nooit zo lekker tegen.
ik wil altijd graag weten wat het was.. dan weet ik ook dat het niet weer gebeurd
nu heb ik zelf ook altijd pech meet dat soort dingen, als ik dan eens besluit het zo te laten, komt het na een paar vluchten alsnog achter me aan
