Heli vliegers Zuid-Limburg

Hoi,

In Zuid-Limburg zijn redelijk wat modelvliegvelden, zoals: Landgraaf / Sittard (2) / Nieswiller / Nuth / Maastricht (?)

Omdat elke vereniging maar enkele helipiloten kent wil ik een voorstel doen, om de hobby hopenlijk nog leuker te maken.

Als iedereen die interrese heeft zich aanmeld op Pitch-Play - Home dan krijg ik daar automatisch een data-bank(je) met veel heli vliegers in Zuid-Limburg (elders mag ook). Dan denk ik dat het leuk is als ik een paar keer per maand een nieuwsbrief verstuurd met daarop een lokatie waar we ons kunnen treffen voor een dagje gezamenlijk vliegen.

Mijn intensie is dat om de 2 weken bijvoorbeeld iemand mij een mail stuurt en aangeeft dat zijn modelvliegveld "beschikbaar" is. Dan stuur ik een mail naar iedereen dat er een MINI treffen is en dat we ons ergens ongedwongen kunnen treffen.

Wat denken jullie van dit idee?

Groeten
Roel

Hallo Roel,

Op zich een prima idee. De meeste verenigingen zullen een beleid hebben rondom gastvliegers (meestal betalen van een kleine bijdrage en het voldoen aan de geluidsnormen etc.). Ik zal bij ons moeten nagaan hoe omgegaan moet worden met een grotere groep.

Gr. Paul

Hoi Roel,hoe meer zielen hoe meer vreugde zeggen ze wel eens dus met andere woorden een zeer goed plan om met meerdere heli-fanaten waar dan ook eens regelmatig bij elkaar te komen. Prima idee en sta er helemaal open voor.

Groetjes Vincent Brizzi

Hoi Roel,goed idee.
Niet alleen het gezamelijk vliegen, maar ook het uitwisselen van tips en ervaringen. Kan alleen maar leuk worden.

Hoi,

Juist dat is een beetje mijn idee. Want bijvoorbeeld in Landgraaf ben ik de enige heli-piloot (actief) dus eigenlijk wel saai als je als maar alleen bent.

Daarom dit idee.. en ik denk dat het toch bij meerdere verenigingen zo is. Daarom het idee om een Zuid-Limburg mailing list op te stellen ;)

Groeten
Roel

Hoi,

Maar ik moet dan wel jullie e-mail adressen hebben. Dus graag even via de site sturen. Dan kunnen we een mailling list opstellen.

Iemand een idee hoe we dat het beste kunnen doen? Een Yahoo list?

groeten
Roel

Alhoewel wij toch noordelijker zitten vind ik het inderdaad een leuk idee, je hebt mijn email nog.

Hoor het graag.

Mvg

Ed

Back