Heli werkstandaard

Leuk ding, maar staat altijd in de weg, dus niet geschikt voor de kleine hobbyruimte.
Na een crash heb je er niks aan, want de skids zijn aan gort, beter investeren in een helikopter die weinig onderhoud vraagt. Dan heb je dit soort malle dingen niet nodig.

Laatst bewerkt:
Wees creatief en maak zelf wat van een rollen bokje (Kinzo) of een 3 poot van een camera.
Scheelt een hoop geld en werkt net zo goed.

Je weet niet half hoe prachtig dat ding is. Onvergelijkbaar met de meeste foto statieven.

Ik heb er een gehad, en de enige reden dat hij weg ging was puur ruimtegebrek. Het sleutelen aan de heli met deze standaard is een feest, een aanrader als je het mij vraagt :)

meestal als ik ga sleutelen, trek ik eerst ff de bladen eraf, en leg hem gewoon op zn zij. of wat het makkelijkst is, nog nooit de drang gevoeld er iets voor te vinden

bijkomend nadeel wat je op tafel niet hebt: als een schroefje valt, ben je hem met zo'n standaard meteen kwijt..

Dat standaard heb ik. Volgens mij zijn er maar 2 in nl geloof ik, Henry en ik. Ik heb het standaar zonder werkblad.

Geweldig, heerlijk! Stabiel, goed te doen.. Hoogte instelbaar schuine, je kan het zo gek niet bedenken of het kan.

Ik ben er heel blij mee op het veld. Daarbij een tafel voor het laden, pracht Setup voor op het veld.

uzehaqyb.jpg

En alles gaat ik dat autootje haha!

Jazeker. Past op de koffers van me (vorige) hoedenplank haha. Tafel dus altijd bij me. En standaard ligt onder de bijrijdersstoel.

Dan heb ik ook alles bij me Hahaha! Heerlijk

e4atybu7.jpg

Volgens mij wirdt dit standaard niet meer geleverd in nl?
Geen idee, wie hem zou verkopen. Heb hem van Robert overgenomen :thumbup:

Mannen bedankt voor jullie reackties:thumbsup:
Weet eigelijk nog niet wat ik moet doen:confused: Ik denk er nog eens even over na. Mocht iemand een adres in Nederland weten waar ze te koop zijn hoor ik dat graag. Dan kan ik eerst eens even gaan kijken en voelen of het wat is.

mvg. Freddie

Ben je op de springmeet in dongen as zondag? Daar kan je Het standaard aanschouwen en even je heli wat mij betreft op het standaard zetten.
De Setup zoals op de foto heb ik bij me zondag.

Hallo.

Kom ik, als oude man, toch nog maar even met mijn simpele oplossing: ik weet niet of ze überhaupt nog bestaan, maar ik had (toen ik 15 jaar geleden heli vloog) gewoon zo'n dia-projector standaard/tafel, met twee "tafelbladen", zal ik maar zeggen. Dit had verschillende voordelen in één; een van de vier poten is verstelbaar in hoogte zodat je 'm altijd stevig kunt plaatsen, de bovenste plaat (dus waar normaalgesproken de diaprojector op zou staan) kun je met een bout kantelen, dit is uiteraard bedoeld om het beeld van de projector op het scherm omhoog en omlaag te kunnen verstellen, maar in ons geval kun je dat nu uitstekend gebruiken om de heli exact waterpas te zetten, onafhankelijk van de ondergrond (handig voor de pitch-instelling van de hoofdrotor, vind ik), en ook zit er "een verdieping lager" dus nog een plaat waar je de zender en gereedschap op kwijt kunt, zo kun je de zender bedienen zonder dat hij in de weg zit. De heli staat op de bovenste plaat precies op de goede hoogte, zodat je dus niet-gebogen en ontspannen staat te werken. Een soort hefbrug voor een rc-heli, zeg maar ;). Ik heb dat tafeltje altijd bewaard, en gebruik 'm nu weer.

Groet, Jan.

Ben je op de springmeet in dongen as zondag? Daar kan je Het standaard aanschouwen en even je heli wat mij betreft op het standaard zetten.
De Setup zoals op de foto heb ik bij me zondag.

Bedankt voor je aanbod, maar ik heb andere plannen voor zondag dus kan helaas niet naar de springmeet komen.

mvg. Freddie

Back