De eerste info kreeg ik meteen. Toen ik daarop over de Youtube filmpjes begon en vroeg of de camera dan op een speciale manier gemonteerd moest worden, hebben ze niets meer laten horen........
Meteen de vraag is Vnix qua service dus ook betrouwbaar?
Of kan ik beter ergens anders mijn bestelling plaatsen?
Ik vermoed dat ze (nog) geen antwoord op je vraag hebben. Ook vermoed ik (iemand moet het je vertellen), dat wat je graag wil niet haalbaar is.
Voordat je stabiele en trillingsvrije video vanaf een heli kan maken... enkele jaren ervaring, balanceren en testen met trillingsdempers tot in den treuren, een behoorlijk formaat (en gewicht) heli.
Een quad is misschien een mogelijkheid, maar ook daarvoor geld hetzelfde. En de trillingen uit een multirotor halen is als een formule om lood in goud te veranderen. Hiervoor geld ook... goede mounts met precies de juiste a.v. oplossingen/maten/gewichten/toerentallen, testen, veranderen en testen, enz. enz.
Als je in dit forum zoekt naar alle topics die gaan over filmen vanaf een heli, en het idee om dat "zo maar even" te doen, zie je dat alle topics uiteindelijk stranden op niets, en je hoort niets meer van de Topic Starter.
Dit is niet negatief bedoeld, en laat je er ook zeker niet door weerhouden. Het enige dat je als risico hebt is de kosten van de heli, want de GoPro is verder een perfecte camera die je dan ook vaker zal gebruiken.
Als het lukt zonder heli vliegervaring , laten we het hopen, dan ben je de eerste!
Heb je er wel meer geld voor over, en wil je wel een goede slagingskans, zoek dan eens op youtube naar Mikrokopter (en bijvoorbeeld GoPro). Je ziet dan ook zo ongeveer maximaal (qua kwaliteit) haalbaar met een "enigszins betaalbare" maar wel goed te vliegen multirotor zonder vliegervaring.
Succes gewenst,
vriendelijke groeten,
Aldert