o,k jongens hier komt ie
hoe veel freaks zijn er in omgeving amsterdam?
ik wil graag en club starten in amsterdam.
ik zelf ben 30jaar en heb een trex450 trex500
ik ben geen noobie,omdat er in amsterdam te weinig aandacht is voor helifreaks wil ik dus en club oprichten.heb je een heli en ben je geen noobie, of ben je erg into the hobby pm me eff,of mail me hawkins221@hotmail.com
ik heb ook en buddy die verder op woont met en flybarless trex500 jereon
a,k,a ripper
ook nog hebben we onze design koning maurice
a,k,a the thorn
zelfs uit amsterdam hebben we onze 3dpilot anthony(surizabo)deze jongen kan er echt wat van check vimeo voor clips.
laten we aub hier wat aan doen ik heb er zeker wel wat voor over.
niet te veel regels maar wel veilig.als de leader of the pack zijn er wel wat dingen waar je zeker aan moet houden kwa vieligheid deze club zal dus om de gezelligheid gaan!!! gezellig elke zat/zon lekker ergens afspreken. kom op jongens laat je horen:razz:
dit ben ik met me 450
hoe veel freaks zijn er in omgeving amsterdam?
ik wil graag en club starten in amsterdam.
ik zelf ben 30jaar en heb een trex450 trex500
ik ben geen noobie,omdat er in amsterdam te weinig aandacht is voor helifreaks wil ik dus en club oprichten.heb je een heli en ben je geen noobie, of ben je erg into the hobby pm me eff,of mail me hawkins221@hotmail.com
ik heb ook en buddy die verder op woont met en flybarless trex500 jereon
a,k,a ripper
ook nog hebben we onze design koning maurice
a,k,a the thorn
zelfs uit amsterdam hebben we onze 3dpilot anthony(surizabo)deze jongen kan er echt wat van check vimeo voor clips.
laten we aub hier wat aan doen ik heb er zeker wel wat voor over.
niet te veel regels maar wel veilig.als de leader of the pack zijn er wel wat dingen waar je zeker aan moet houden kwa vieligheid deze club zal dus om de gezelligheid gaan!!! gezellig elke zat/zon lekker ergens afspreken. kom op jongens laat je horen:razz:
dit ben ik met me 450