helifreaks amsterdam

Goed " vriend" Ik verwacht jouw t(fl)op piloot dus volgend jaar in de D3D bij de Experts. Overigens zou ik eerst toch wat beter gaan oefenen, in de 20s. dat ik naar het " piroflippende" filmpje keek ging die zeker 4 keer bijna de grond in, tevens gaat het alle kanten op en niet symmetrisch.

Als je dit al top 3D vind jammer voor jou, maar dan zou iedere helivlieger zo'n beetje mee kunnen doen aan de 3D Masters. Want 3D vliegeers zoals in het filmpje die zijn er genoeg! Gelukkig is voor goed 3D vliegen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer voor nodig dan lef alleen! Dus oefen nog lekker door op je "club" en ik hoop voor je dat je veel "leden" vindt! Maar als je je houding niet aanpast zal dat niet gaan lukken denk ik.

Oh, en ben niet bang dat ik langs kom, ik ga liever naar het oosten, daar heb je veel meer ruimte om te vliegen en de mensen zijn er een stuk normaler en staan met beide benen op de grond! (hoewel er natuurlijk ook veel normale westerlingen zijn, maar het over-één-kam-scheer principe is hier even toegepast om de boodschap wat duidelijker te maken, begrijpelijk hoop ik)

Greetz,

Michiel.

Ik vlieg altijd met volle tevredenheid op Pampushout , hele gezellige groep mensen en nooit gezeik. Ik ben zelf niet zo van de clubregeltjes en brevet halen , dus daarom zit ik niet bij een club.
Das voor iedereen een persoonlijke keuze. We hebben onderling toch wel bepaalde vlieg/gedrags regels en die worden gewoon nageleefd en zo blijft het ook voor iedereen leuk en bere gezellig. Maar ben het met Kraaijer eens dat wanneer je vliegt op openbaar terrein je geen eisen kan stellen , in principe mag iedereen er vliegen of de hond uitlaten.

Laatst bewerkt:
Ben er ook geweest (op pampushout) en het was er inderdaad lekker gezellig en ongedwongen.
Ben ook op de D3D geweest en daar van het zelfde laken een pak, goede sfeer en leuke mensen.
Volgens mij zijn alle meningen wel redelijk duidelijk nu :D ...
Iedereen beleeft de hobby op zijn manier, en het een is wat mij betreft niet perse beter als het andere.
Als iemand verkiest om niet aan wedstrijden deel te nemen, maar vrij veel risico's neemt wat betreft zijn heli, maar wel goed rekening houd met omstanders, vliegrichting en de afstanden etc., so be it...
Ik hoef hem niet op te bouwen als hij crashed ;)
Ieder zijn ding toch.
Ik hoop voor de topicstarter dat hij een leuk clubje mensen bij elkaar vind om mee te vliegen en ervaringen mee te delen.
Ik kom zelf uit Rotterdam en opgegroeid in Brabant, en heb daar wereldwijd geen enkel probleem mee als ik eerlijk ben, volgens mij heeft een goede omgang met mensen dan ook weinig te maken met locatie.
Ik hoop dat we verder de gezamenlijke interesse kunnen delen zonder persoonlijk te worden, of dat nu op wedstrijden of meetings is.
En met name op dit forum ;)

Eric

Back