helimeeting met funwedstrijd

hoi helivliegers ik loop al een tijdje met dit idee rond de oudere vliegers onder ons weten vast nog wel waar ik het over heb . dat waren altijd weekenden met spanning en heel veel lol . iedereen die zijn heli kan hooveren kan hier aan mee doen . maar omdat het veel werk is wil ik eerst weten of hier vodoende animo voor is . en als het schaal gebeuren er dan ook nog bij is :D ps ik ben ook voor de kleine electro heli wat aan het bedenken

net zoiets als de graupner cup , dus met de heli wat behendigheidjes doen zoals, dingetjes optillen en verplaatsen, etc ?

Misschien moet je het wat beter omschrijven wat je precies bedoelt

Bas

funwedstrijd

dat klopt het is zo iets als de graupner en schluter cup van vroeger men moet dan denken aan verschilende onderdelen zoals bv fles omgooien een 8 vliegen om 2paaltjes limbo vliegen ed maar wel met een tijdslimiet dus dat betekend dat de 3d vliegers de heli heel stil en de roter aan de bovenkant moeten houden :D dus als er voldoende belangstelling ga ik aan het werk en dan kan het wel eens een weekend worden met voldoende tijd om ook vrij te vliegen . dit zou dan gaan gebeuren bij apollo in horst lekker dichtbij walter gr arie

dit alles is wel voor 2010 gezien het werk wat er in gaat zitten en het vinden van sponsers ivm prijsen e.d

Ach voor mij is alles ver rijden als het om heli evenementen gaat.. Leuk initiatief! Lijkt me gaaf om een keer aan zoiets mee te doen!

Benieuwd wat je er van gaat maken!

Groenten,
Tjerk ;)

hoi heli vliegers ik kan julli mededelen dat ik in een ver gevorderd stadium ben met een sponsor ik kan nog geen namen noemen maar als dit rond komt dan wordt het iets groots en ik heb over 2 weken een vergadering met het bestuur van de club wat de datum gaat worden van het weekend want het gaat toch een weekend worden we hebben meer als voldoende kampeer plaats op het veld dus ga dit niet missen

meeting met funwedstrijd

goede morgen heli vliegers let op let op vanavond meer info over de meeting en funwedstrijd vandaag nog een vergadering met de sponser . nog even geduld dus tot vanavond gr arie

We komen zo met meer info. We moeten nog een paar helis klaar maken voor morgen maar maak 5 en 6 juni 2010 maar vast vrij in je agenda. :-)

Heli Vrienden.

De datum wordt 5 en 6 Juni 2010.
De vergadering met de sponser is zeer goed verlopen.
Het heeft geresulteerd in een prijzentafel die er niet om liegt.
Hij zal de de duizend euro overtreffen ;-)
Het is de bedoeling dat de eerste 10 zowieso in de prijzen vallen.
verder zal er nog een loterij zijn waar nog meer te winnen valt.;)
Vanaf vandaag is de naam van het weekend:
De RC-Heli-shop-Funwedstrijd.
De locatie van dit evenement zal zijn vliegclub Apollo 68 in Horst.
We hebben daar een mooie accomodatie, van alle gemakken voorzien+een ruime kampeer mogelijkheid.

De wedstrijd staat geplanned over de zaterdag en de zondag.
Het parcours dat we bedacht hebben wordt meerdere malen gevlogen zodat iedereen de kans krijgt zijn tijd te verbeteren.
Het parcours wordt op tijd gevlogen dus zodra je van de start wegvliegt begint je tijd te lopen en moet je 5 opdrachten doen en zodra je klaar bent land je weer op het startpunt, dit is einde tijd.
Het parcours blijft uiteraard geheim.;)

Begin komende week is de aanmeld website klaar waar iedereen zich aan kan melden voor de funwedstrijd en de BBQ die op zaterdag avond zal plaats vinden.
Alleen voor de BBQ zal een vergoeding gevraagd worden. zal rond de 10 euro uitkomen met voldoende vlees van top kwaliteit. geheel verzord uiteraard in een grote feesttent.
De aanmelding is ook nodig voor het aandenken dat alle deelnemers krijgen.
En we willen uiteraard weten hoeveel mensen er komen en gebruik zullen maken van de kampeer mogelijkheid op het veld.

Het enige wat nu nog tegen kan zitten is het weer:)

Groeten Arie
verdere updates volgen nog.

Back