helimeeting met funwedstrijd

Erg gaaf! Ik zal er zeker zijn!
Ookal is het parcours nog een geheim, je kunt al redelijk een schatting maken wat je kunt oefenen ;)

Groenten,
Tjerk ;)

Leuk !!!
Ik ben er bij natuurlijk.
Ga je wel de verschillende opdrachten vertellen zodat we ze afzonderlijk kunnen oefenen?
Je wilt crashes toch voorkomen lijkt mij.
En niet iedereen kan alles....

Het zou jammer zijn als iemand op het veld er pas achter komt dat hij iets in het parcours niet kan vliegen en daardoor niet mee kan doen.

Goede morgen Walther
We gaan nog niet te veel prijs geven maar verwacht niet heel moeilijke dingen.
Denk aan flesje omwerpen, doelandingen pionnetje oppakken e.d.
Ieder die zijn heli kan hoveren en verder onder controle heeft kan mee doen.
Het is de opzet om het zo laagdrempelig mogelijk te houden.

nog even een linkje naar Apollo 68 http://mvc-apollo68.nl

Ook vliegers uit Belgie en Duitsland en de rest van europa zijn van harte uitgenodigd om zich aan te melden.

Laatst bewerkt:
Aanmelden heli meeting met funwedstrijd .

Hoi heli vliegers.
Er is een kinkje in de kabel gekomen wat betreft het aanmelden maar dit wordt zo spoedig mogelijk opgelost.
Wat mij verder opvalt is dat er zo weinig reactie komt van de oude garde waarvan ik weet dat er heel wat actief zijn.
Dus manen laat eens wat van je horen en laat zien dat we nog steeds mee kunnen komen .;)
T.Z.T zal ik het complete parcours bekend maken maar begin alvast maar met het oefenen in het op pakken van een pylon .

Ik houd jullie op de hoogte .
g r arie

heli meeting met funwedstrijd

We hebben de fout hersteld bedankt .
Wat betreft de funwedstrijd er heeft zich nog een sponsor aangemeld en wel van een zeer bekend merk.:p
het kost wat moeite maar dan heb je ook wat.
Gr Arie

rc heli shop funfly en meeting

heli vrienden.
hier nog wat nieuws we hebben besloten dat de inschrijving eind januari kan beginnen voor de funwedstrijd.
De prijzen tafel is wel al klaar en die is niet mis .
Eerste prijs een hirobo sdx swm heli tweede een YS moter met uitlaat derde een profi lader vierde een UL copter c35 en de plaatsen tot 10 moet je denken aan rotorbladen gereedschap e.d .
Voor de verloting begint de bak zich ook al te vullen met o.a een ROCK BOSS 4x4 buggy van robbe .
In januari heb ik ook het parcours klaar we zijn nog wat aan het testen en dan maken we het ook bekend het moet wel veilig zijn .

houd jullie op de hoogte gr Arie

Laatst bewerkt:
Ajjjj..... nu zie ik het ook.
Ik heb het evenement ook op de Heli-agenda gezet voor het overzicht.
Ik weet niet of één van de twee te verzetten is?
Of dat de overlap niet zo groot is?

Nu lees ik het draadje nog eens helemaal na.
Stonden die data er eerst ook zo groot in?
Of zijn die er later bij gezet?

En het is ineens verspreid over twee dagen.
Nu maakt het voor mij niet uit omdat ik redelijk dicht bij woon. (buiten het data conflict)
Maar je verplicht hiermee mensen te overnachten als ze van verder komen.
Bij een Dutch3D wedstrijd in België was dit voor mij een reden om niet mee te doen. Ik MOEST overnachten, en dat kwam niet zo lekker uit voor mij.

Dat staat er al 4 weken jongens :)
Zaterdag is waarschijnlijk schaal/invlieg dag en zondag de wedstrijden.
Die grote letters stonden er al vanaf het begin in.
Dus je kunt ook alleen op de zondag komen.
Meer info volgt eind Januari.
Wij kunnen niet meer verzetten in verband met dingen die al besproken zijn.
Het zou jammer zijn als 3d vliegend Nederland er niet bij zou zijn door deze dubbele boeking.
We hebben expres deze datum vroeg geboekt om dit te voorkomen.

Met vriendelijke groet
Arie

Het zou jammer zijn als 3d vliegend Nederland er niet bij zou zijn door deze dubbele boeking.
We hebben expres deze datum vroeg geboekt om dit te voorkomen.

Met vriendelijke groet
Arie

Daar kun je wel vanuit gaan want de dutch3d wedsrijd is op zondag 6 juni , meedoen aan de funwedstrijd is voor die mensen dus onmogelijk, jammer, ik had ook graag mee gedaan ...

Bas

Jongens ik ben blij dat ik niet degene ben die niet goed uit zijn doppen gekeken heb .
Ik ben toch vroeg genoeg geweest en het kan mijn inziens toch niet zo moeilijk zijn om een 1 dags evenement te verzetten zo dat jullie ook aanwezig kunnen zijn .
We zijn zelfs ook nog bezig met een leuke verrassing op 3D gebied .
groeten Arie

Heren,

Om verdere speculaties en discussie te voorkomen willen wij vanuit de D3D organisatie het volgende mededelen.
De Dutch3D vliegt haar wedstrijden op de zelfde dagen als de KNVvL de F3C wedstrijden vliegt.
De KNVvL heeft kort na de algemene vliegersvergadering van 29-11-2009 de datums vastgesteld en daarbij waarschijnlijk dit evenement over het hoofd gezien.
We zijn nu vanuit de Dutch3D organisatie aan het kijken of de Dutch3D/F3C datum van 6 Juni is te verzetten.

Het nadeel is dat de heli-agenda in 2010 nu al redelijk vol zit.
De verplaatsing van de datum zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat deze dag met een ander evenement gaat samenvallen.

We houden jullie op de hoogte!

Laatst bewerkt:
Walter ik zal het zeer waarderen als het lukt .
Het is wel de bedoeling als dit evenement aanslaat dat het een jaarlijks terugkerend evenement wordt en ongeveer op de zelfde datum .
Dan hoop ik dat dubbel boeken uit de wereld is helemaal voorkomen zal ook niet lukken maar toch . mvg Arie

Back