Helivliegers omgeving Eeklo

Hallo,

Zijn er hier nog vliegers uit de omgeving Eeklo. Zoja, waar vliegen jullie zoal? Ikzelf vlieg met een Logo10, en dit meestal aan de Boerekreek.

das waar. Maar er is een leden stop. Sta al meer dan een jaar op "wachtlijst".Helivliegers zien ze ook niet zo graag komen. Dus dan vliegen we maar hier en daar wat.

Hey Rhodesian

Ikzelf ben van Adegem en vlieg met een Trex 600N en een Mini Titan. Ik ga altijd vliegen met enkele vrienden op een prive terein in Maria-Aalter.
Wat de vliegclub in Eeklo betreft, ben daar over enkele jaren eens gaan aankloppen maar dan zat de club vol. Weet niet als er daar met heli's gevlogen word.

Greetz
Robby

Hoi Lexani,

In de club in Eeklo zitten er een 4 tal helivliegers, maar nieuwkomers met heli´s zijn ze, naar hetgeen ik vernomen heb liever kwijt dan rijk. De ledenstop is er nog altijd van kracht. Dit is de reden dat ik veelal aan de boerenkreek vlieg, of op een weide in de buurt (sta al meer dan een jaar op wachtlijst). Kan er bij jullie af en toe nog een vlieger bij? Mijn freq. is geen probleem, zender/ontvanger is met instelbare freq.. Kan ik in Maria-Aalter eens komen zien? Je moet anders maar eens laten weten wanneer jullie daar eens samenkomen.

Greetz

Sven

Laatst bewerkt:
Back