Hellingmeeting Zoutelande 10januari 14uur

• Topicstarter Topicstarter robert zeeland
  • Startdatum Startdatum
Ik heb werkelijk op het moment ff een shit probleem... Vanmiddag bij de docter geweest om een nagel te laten verwijderen omdat die ingegroeid was.. Verdoving is nu uitgewerkt en het doet zeg maar behoorlijk pijn. Nou wil ik wel aanwezig zijn maar om te vliegen en dan die trap af te lopen dat hangt nog ff af van hoe ik me morgen voel als ik opsta.. Ik ben er wel gewoon ff fotos maken ofzo :).

Vriendelijke groet!

Xander die maar eens gaat slapen;).

als je echt wil vliegen heb je de pijn er voor over
ik zit al 3.5 maand thuis met een hernia en ben het nu zo kotsbeu dat ik het gewoon ga proberen

pijnstillertje extra en gaan met die banaan

rob

Roberco, neem een stoel of krukje mee, en neem op tijd je rust voor de rug.

Ik wil best iemand meenemen nog plek voor twee! maar moet dan wel iets of wat op de route Hoeven-R'daal-Bergen op zoom-Goes-middlelburg-zoutelande liggen . Ik ga hier om 10 uur rijden!! en vol is vol ;-)

Wilfred

Ik weet het.. Het vliegen is geen probleem het staan ook niet maar het naar beneden lopen van de trap wel :).

Wij hebben in ieder geval een bijzonder mooie en gezellige dag gehad.... Waarvoor allen dank!!!

Misschien wil degene die de foto's heeft gemaakt ze even posten???

Hoi,

Zaterdag staat de wind fout helaas. Vrijdag (vooral 's morgens, 's middags staat de wind te veel west.) staat de wind goed, maarrr het is slecht weer. Mss dat we vrijdag nog even gaan kijken maar waarschijnlijk is het te slecht weer.

gr.

eric

Back