Hellingvliegen maasvlakte

F3F wedstrijd op zondag 8 december

Hoi allemaal,

bij deze de aankondiging dat er komende zondag 8 december een F3F wedstrijd zal plaatsvinden op de Maasvlakte. Wij gebruiken maar ongeveer 100 meter en er is plek zat dus laat dit je niet tegenhouden om toch te komen vliegen. (Niet te dicht bij :-)) Als je 35 MHz vliegt kom even frequenties controleren, of kijken, of een babbeltje maken, of meevliegen, of.....

Groet,

Erik.

Ah mooi, Ik kijk ff maar dan neem ik de Salto in ieder geval mee... Maar de wind draait naar het zuiden.. Is het dan nog goed vliegen daar?

Ja hoor, uitstekend. Je staat dan aan het begin van de parkeerplaatsen, dat gaat tot pal zuid goed.
Wij zijn er rond het middaguur.

Jullie hebben wat gemist...het was prima weer, we hebben ons uitstekend vermaakt.
Hendrik heeft z'n hellingvlieg-doop achter de rug. Ik had het idee dat hij het wel leuk vond

131215_Hendrik_Maasvlakte1_zps7fb4293f.jpg

131215_Maasvlakte0_zps628547d9.jpg

Trots als een aap met zeven l*llen :D

131215_Maasvlakte2_zps54b00d31.jpg

Tussendoor mijn nieuwe sleper in ontvangst genomen, een Ibis 120. Was een beetje passen en meten om alles weer mee naar huis te krijgen, aangezien de rest van de vliegtuigen allemaal intact was gebleven hihi
Met mijn Fox heb ik niet gevlogen, daar waaide het net niet hard genoeg voor.

131215_Maasvlakte1_zps69958484.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is wel gevaarlijk Hendrik, dit slope soaring is een vreselijk besmettelijke, niet te genezen ziekte:p.

Maar toch mooi dat je het leuk vindt.

groet

Terence

Is een takke eind rijden voor jouw Jacob, maar de moeite waard! En een hapje eten op de terugweg in Deventer is bij deze aangeboden.

Zou leuk zijn ja: met onze salto's. Ik laat de Arend even rusten en ga eerst met de Salto aan de gang.

Back