Weer een fantastische dag,
Jammer dat ik niet eerder kon, want vroeg heb je minder last van de zon.
Wat een uitspraak half februari, last van de zon!
Om 12:30 begonnen, en wat waren er al velen. Bijna alle GerlitzenGuys waren er, maar ook vele anderen. Heel goed om te zien, maar wel druk in de lucht. Een paar mid-airs maar de meeste met niet al te grote schades.
Mijn 1.5 meter (een na laatste foto uit Raymonds laatste serie, wat mooi zij ze allemaal!) heeft er weer een 'gescored'. Het stabilo van Douglas zijn Foka werd geraakt door mijn linker tip.
Beiden konden we doorvliegen, maar bij Douglas bleek na de landing de onderzijde van het stabilo meer gehavend dan het op het eerste gezicht leek.
Bij mij was de vleugel een stukje losgekomen waardoor het linker rolroer niet meer werkte. Toch verder kunnen vliegen en goed geland. Ook de tip een kleine beschadiging, met een tapeje gewoon door kunnen vliegen.
Tegen 14:30 gingen de meesten weer naar huis waarna Robert Hermans en ik wat ongestoord met de F3F kisten langs de helling konden raggen. Mijn Pace en Vampire zijn weer helemaal in topconditie voor het nieuwe seizoen.
Tegen 15:30 stond de zon weer zo laag dat het lastig vliegen werd en was het inpakken en wegwezen.
Rick