Hellingzweef Kouwe klauwe treffen 2005

Zeg heren Hellingzwevers, wat denken jullie ervan?

Nog eens wat data prikken en hopen dat het weer weer meezit?

ja hoor, van mij mag dat nog eens gebeuren, en ik denk dat ik dat ook namens Roy Brown kan zeggen. Ondanks zijn crash de vorige keer wilde hij op de terugweg alweer kijken of we nog eens konden gaan hellingvliegen in Zoutelande. En nu zijn model zo vakkundig gerepareerd is door Simon zal hij zeer zeker ergens in de loop van Januari/februari wel weer naar zoutelande willen gaan om te zweven aan die helling.

Wanneer er een gaatje in de agenda is, ben ik er ook weer bij........ 8)

Interesse heb ik wel weer, maar woon sind kort in Zuid-Duitsland (600km van NL bij Freiburg)... ik zal de data in de gaten houden, maar schat de kans klein in dat ik kan...

Groetjes,

Bob

PS Henk: ik vind dat wbt snelheid altijd moeilijk inschatten die Floh is gewoon ook supersnel... maar ik heb alweer de opvolger van de Opus in aantocht (eind januari). Dat wordt echt een raket ;)
srtl_artur_4001.jpg

Naam=SRTL
SW=2400mm
Gewicht=min. 2,2kg en dat kan alleen maar omhoog ;)
Profiel=RG15
DS snelheid tot nu toe=325km/u

Dat ding wordt pas echt genieten hahahaha

meer info's, foto's en video's op www.dynamic-soaring.de -> SRTL

Is 2 januari 2005 wat?

Joost, ik heb geen idee of het tij dan goed is.
Wat overgebleven oliebollen in de Floh en dan zullen we die Bob eens een poe.... laten ruiken :wink:

Henk

Ik ben bang dat op 2 januari 2005 niet iedereen helder is van het doorhouden.

Eventuele Zondagen met laag water:

Zondag 02 jan, 12.05 laag water (-156)
Zondag 16 jan, 12.25 lager water (-188)
Zondag 13 feb, 11.06 nog lager water (-203)

Uiteindelijk hangt het toch echt van het weer af.. :onweer:

Joost

Wij vliegen vanuit de club elk jaar met hemelvaartop texel (bij de slufter lancasterdijk vuurtoren) we hebben daar leuke kistjes voor (check eff de site www.elc1950.nl en dan de clips van texel is lachuh bij de fotows is er ook nog een water vliegtuig te zien whaha kheb teven het op 1 na record met 7uur en 45 min achter elkaar langs de helling vliegen :D

groetjes, Dennis

hoeindag henk, ziet er goed uit voor 2jan! Als Theo het takkensap regelt wordt het vast weer een succes.

afb12488.gif

Ik zit helaas tot verderop in feb2005 in NieuwZld.
En da's behoorlijk flippen! :fadein:

Zalig uiteinde&de mzzl!

rz(rnz)

Jongens ik heb een rare vraag.:oops:

Ik vlieg uit principe, nooit op zondag.
Maar het lijkt me wel eens leuk, om met elkaar helling te zweven.
Zou het een keer op een zaterag kunnen? :oops:
Of vraag ik te veel. :?: :?

2 januari lukt mij helaas niet, dan heb ik problemen met de alcoholnevels. En zeer waarschijnlijk van wazigbeeld. 8) :hammer:

En ik ben bang dat het takkensap dan op is...................................

En wat Bertus betrefd het moet makkelijk ook eens op een zaterdag kunnen.

Hallo,

ik ben 2 januari in NL, moet even kijken of ik vliegtuigen kan meenemen (kom met de trein en de rit is 600km incl een aantal keer overstappen) EN of het weer in orde is.... maar als die 2 faktoren positief uitvallen, dan kan ik waarschijnlijk ook wel wat uitwaaien gebruiken!
Dus Henk houd maar vast een paar oliebollen apart! Die zul je dan hard nodig hebben... :D

Groetjes uit het zuiden... van Duitsland,

Bob

PS Misschien kunnen dit keer dan de titel veranderen in 'Kouwe klauwe treffen 2005'? :D

@Bob
Titel veranderd, en heb topic ook gelijk maar gesplitst.

@Bertus
Alles kan, het is alleen de vraag of het handig is om 6 data te plannen. Bovendien hebben de meeste mensen volgens mij zaterdags andere dingen te doen.. hoe denkt men daarover?

Mij maakt het niets uit, Zondags ben ik meestal duffer dan zaterdag ;)

Ik zet overigens uit principe al m'n andere principes voor modelvliegen aan de kant ;);)

Back