Hellingzweef Kouwe klauwe treffen 2005

beste hellingfreaks....
op een zaterdag lijkt me idd ook een schitterend idee daar ik ook nooit vlieg op zondag(familiedag) en aan simendewulf:bestaan er stoute belgskes die gratis citroenjenever meebrengen????laat ze maar komen dan hoor...
:lol:

Als het hoofd helder is, ben ik er zeker en vast weer bij.
Groeten
Martin

Ja Martin vul even in wel op zaterdag hé
Ik weet alleen nog niet wat ik meeneem.
Ik denk mijn kleinere 4 meter zwever.

k10 team uit Oost-Vlaanderen

Zijn 3 stoute blegen ook welkom ?

Hallo,

De beste wensen aan allen natuurlijk!

@ Joost, ik mis eigenlijk alleen nog een knopje 'verwijderen' in je lijst. Ik om namelijk niet morgen, krijg geen vliegtuig meer mee in de trein. Helaas!

@Superior, heb je een mini pike? Ben benieuwd hoe die je bevalt! Leek me altijd een mooie 2m kist. Heb je hem compleet gekocht of de tips van een superior gebruikt?

Groetjes,

Bob

@titanium zagi
Nogmaals, iedereen is welkom!

@Bob, jammer, ik zal je verwijderen.

Windvoorstpelling is overigens W6 voor morgen.. net niet goed dus :(

Pilotenlijst

Hallo Bob

Ik heb in eerste instantie een romp besteld , V-staart en een zweef conus en een electro conus.
Standaard passen de superior tippen er niet op.
Samba model had nog twee gebruikte pike plus tippen liggen en naar me opgestuurt.

Had vandaag kans om em in te vliegen bij Haamstede.(vlak bij de Oosterschelde kering)
Niet al te veel wind .
Hij vloog kaarsrecht weg zonder ook maar iets bij te trimmen.

Morgen zal er waarschijnlijk meer wind staan, dus het zal mij benieuwen.

Eerste indruk is in ieder geval zeer goed.
Heb al geprobeert om foto's van de pike er op te zetten , maar ik heb geen idee hoe dit moet.

Tot morgen.

Adrie

Hoi,

en hoe is het op Zoutelande? Is de wind nog een beetje naar ZW gedraaid?!?

//off topic

@Adrie, volgens mij een super kist, vond het detail van een hoge v-staartbevestiging aan de romp altijd erg interessant voor het hellingzweven... dan kan er een keer een steentje liggen, maar raak je hem niet gelijk bij de landing ;-) Toen ik bij Jo Grini (maker van de Sambal site) op bezoek was in Noorwegen had ik het er met hem nog over, maar toen had ik onderhand al een OpusV DS gekocht (ook bijna 2m) en die is ook erg robuust. Mail anders eens een fotootje? Ben wel benieuwd.

Hallo Bob

Staat op het punt om met Henk Struyk te gaan vliegen.
Wordt geen zoutelande in verband met westen wind

Gaan richting Renesse om het daar te proberen.

Ik laat het wel weten hoe het gegaan is.

Groet: Adrie

Hier in Noord-Holland was het prima vliegen. Flinke dosis ballast voor de algehele feestvreugde toegevoegd en de pret kon beginnen.

Zoveel lift als vandaag maak je zelden mee....
Jammer dat het zo snel donker wordt.

Groeten,
Gerben

Kijk Adrie en zo zet je een plaatje bij je berichtje.

pikemini1.jpg

Henk

hallo kauwe kleumen, moet ik mijn citroenjenever voor volgende Zaterdag aanvullen.
Gaat het nog door. :oops: want ik zie dat de pilotenlijst niet echt groter worden,( zal geen 10 liter moeten meebrengen) :roll:

@simendewulf

Nogmaals.. waarom zouden we nu kunnen zeggen dat het niet door zou gaan? De piloten op de lijst hebben aangegeven te gaan vliegen als het weer goed is. Dit heeft niets, maar dan ook niets te maken met het aantal deelnemers.. Als je wil vliegen ga je vliegen toch?

Back