Hellingzweef meeting 2004 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Hellingzwevers (in spe?)!!

Vorig jaar hebben we geprobeerd een Hellingzweef-meeting op te zetten. Het weer en tij zaten toen alleen niet mee :(
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3960

Wie lijkt het leuk om weer zoiets te proberen?

Als er voldoende belangstelling is kunnen we een datum prikken waarbij het tij goed is, en vervolgens afwachten of de wind en de rest van het weer ook meewerken...

Mogelijke locatie :

:arrow: Zoutelande
afb1917.jpg

Meer Zoutelande foto's, van Peter -> http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=81090#81090

Zet mij ook maar op de lijst.
Voor de frequentie-lijst: 35Mhz, kanaal 63,64,69,281 en 282 tot mijn beschikking.

Leuk idee!
Als de datum me schikt kom ik ook.
Nog mensen die vanuit het zuiden des land (limburg) komen?
Dan kunnen we eventueel car poolen.

Tja, roep maar. Op een zon- of zaterdag lijkt mij?

Zaterdag 4 September, 12:06 Laag water
Zondag 5 September, 12:40 Laag

Zaterdag 18 September, 11:11 Laag
Zondag 19 September, 11:45 Laag

Zaterdag 2 Oktober, 10:55 Laag
Zondag 3 Oktober, 11:35 Laag

Donderdag a.s. voorspellen ze trouwens topweer voor Zoutelande, ZW 6Bft en om 10:55u laag water

Joost, count me in! Frank vd Kreeke, Kees, Henk, Nico, Adrie, Hans zijn hier ook wel voor te porren.

see http://weather.unisys.com/mrf/9panel/mrf_500p_9panel_eur.html
voor de meeste accurate weersvoorspelling op iets langere termijn.
Ik hoop dat het wat wordt met organiseren! Ik ben al druk aan het oefenen op de Kaloot en NeeltjeJans en kom regelmatig met volle lipo's thuis :newbie:

groeten, robert :mrgreen:

We leven momenteel augustus..
As donderdag zou kunnen lees ik in jouw kleine lettertjes?

[contact msn/gsm]

Zullen we ons richten op zondag 19 september :?:
De vijfde nog een finale F3J. Het kan dan ook nog druk zijn op het strand. Hoewel Nico laatst bovenop landde. :lol:

Henk

Zet mij ook maar op de lijst, kanaal 74. Rond de middag staan we er weer.

groeten, robert :)

19 september bij mij nog vrij ..... kanaal 61 ..... hoop alleen nog tijd te vinden om mijn "Two Feet" weer luchtvaardig te maken .....

hstruyk zei:
Het kan dan ook nog druk zijn op het strand. Hoewel Nico laatst bovenop landde. :lol:

Henk
landen jullie op het strand?? Ik ben er nog meer 1 keertje geweest maar dan zette ik mijn toestelletje neer op de top van de duinenrij waar ik stond te vliegen, zonder problemen. En ik ben echt geen denderende piloot.

19 september, als ik vrij ben en het weer is goed kom ik wel langs. Is dat in de voor- of namiddag of de ganse dag? Freq. 35.140 (kanaal 74?) Sorry Robert, ik geef je wel voorrang hoor.

Beste mensen.

Voor je al een datum prikt kan het handig zijn om eerst de plaatselijke regelgeving van Zoutelande eens te bekijken.
Ik weet nog van vroeger dat er beperkingen zijn in de toeristische periode en dacht dat deze tot ergens in Oktober van kracht zijn.

Je mag er dus niet vliegen in September dacht ik. Let hiervoor op!!!
Als je toch zou vliegen, kan het goed zijn dat je daarmee ergere dingen losmaakt. Er is al niet zoveel nodig om onze sport te bannen. Elke klacht of kans die gegeven wordt kan voldoende zijn om een helling te sluiten.

Op Zoutelande staat een groot bord van de KNVvL met alle info over de toegestane vliegtijden. Respecteer deze toch maar.

Groeten
Martin

Martin zei:
Op Zoutelande staat een groot bord van de KNVvL met alle info over de toegestane vliegtijden.

Ik stel voor dat u de tekst op het bord eens grondig doorneemt.

groeten, r :)

Meteen een licht geraakte reactie
Dank je zeer............

Indien je zo goed op de hoogte bent, geef het dan meteen door voor iedereen.......

Scherp reageren op een goed bedoelde waarschuwing is erg makkelijk.

Afgelopen donderdag met Theo Coenen en Niek wezen kijken bij Zoutelande.

Het waaide nogal, HARD!
afb7318.jpg

En toen het ook nog begon te regenen zijn we zonder te vliegen maar weer weg gegaan.
afb7317.jpg

Er liepen toch nog een aantal mensen op het strand...

@Robert Zeeland, wat staat er exact op dat bord dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back