Deze locatie staat op m'n bezoeklijst. Even de wind afwachten maar wat ik zo op Google Maps zie lijkt het een veelbelovende plek. Prachtige locatie.
Ik gaf al een hint, maar ik zit nu ongeveer halverwege Altea, wat hoger en kouder. Helling zweven is daar 's zomers heel goed, maar los van de wind zijn in de winter de landingsmogelijkheden minimaal, je glijdt zo weer de berg af. Dus in de winter gaat de Multiplex Gemini op Ski's mee, hier een kort filmpje van eergisteren. Rick
Wat noordelijker, Puy Aillaud, vlak bij l'Argentère la Bessée, een km of 12 ten zuiden van Briancon. Wanneer daar een kind van je woont ga je daar regelmatig naar toe. Zowel 's zomers als 's winters geen straf.
Nee, 's winters niet, wel vanaf begin april, dan op de Puy de Manse een km of 10 NNO van Gap, of echt in de zomer op verscheidene hellingen hier in de buurt. En altijd de wedstrijd op de Col de Tende midden juli.
Absaufer of onderweg naar boven/beneden? Helligvliegen geeft wel extra invulling aan het begrip 'modelvliegsport'. Erik
Af en toe ineens n zakker (shit happens), dus dan niet te lang wachten, dan is er nog eea te redden. Wanneer je langer wacht kom je nog n flinke afgrond tegen. De weg die daaronder loopt is helaas niet toegankelijk dus dan is het bye, bye. Maar lang leve de Chinese thermiek.