Hellingzweven. Toch eens proberen. :P

Terroristisch gezien blijkbaar wel..
Burgertje pesten.. :(

Zie mijn hellingdraadje

Theo Coenen zei:
Freak, waarom je huidige ele bee verbouwen, bij www.eppshop.nl kosten die nuri's toch bijna niets meer en dan zijn ze ook van EPP gemaakt. En die dingen gaan heel goed op een kleine helling, daarnaast heb je ze daar al vanaf 70 cm tot 160 cm.
Theo, denk je dat deze modellen te DS'en zijn? Als jij nou eens zo'n kist 'bouwt', nodig ik je uit om het hier in ZLD een keer te komen proberen, onder het genot van een sapje. Ik weet wel een DS-locatie voor NW5-7.

Beetje bezig blijven toch! 8)

cu, rZ

Heb juist voor nieuwjaar een Nuri(120cm) gekocht Bij eppshop.nl (voor dit draadje:p)

Heb de servo's en ontvanger er al in zitten,
maar nu zoek ik geschikte accu's.
zouwen 2/3AA 4*500mah te zwaar zijn?
ik heb nog 1/3AAA 150mah liggen maar die zijn een beetje suf.
Ben eens benieuwd hoe dat hellingvliegen is :D

Grtz

Robert, daar hou ik je een keer aan. Ik maak wel een modelletje voor dit werk, niet te groot en als het effe meezit supersterk en eenvoudig met gewichten zwaarder te maken.

Alleen ken ik in het stuk Zeeland waar ik altijd op vakantie ging geen locatie die aan die beschrijving voldoet.

Hmmm... vanaf hoelaat?
't is een eind rijden vanaf Akersloot en totaal geen ervaring met helligzweven, maar het lijkt me wel leuk om eens langs te komen.

Ik heb nog een Thermik van Graupner en een Swift.

Ik zal es kijken of ik kan, en of ik mischien iemand mee kan nemen. :P Die persoon en ik hebben namenlijk allebij een nuri(achtige) liggen die eens geprobeerd moeten worden op een helling. En aan je avatar te zien, kun je ons mischien wel wat tips geven, Mr.Sat! :wink:

Erwin Lokhorst zei:
Hmmm... vanaf hoelaat?
't is een eind rijden vanaf Akersloot en totaal geen ervaring met helligzweven, maar het lijkt me wel leuk om eens langs te komen.

Ik heb nog een Thermik van Graupner en een Swift.

Wij rijden hier om 10 uur weg.... uurtje rijden... dus +/- 11 uur daar .

Ik zal es kijken of ik kan, en of ik mischien iemand mee kan nemen. Die persoon en ik hebben namenlijk allebij een nuri(achtige) liggen die eens geprobeerd moeten worden op een helling. En aan je avatar te zien, kun je ons mischien wel wat tips geven, Mr.Sat!

Je bedoeld airbus ;-) Neem hem maar mee ;-) PS voor de heren die komen neem gerust wat extra lood mee!!!! om onder aan de neus te plakken! het gaat waaien... ;-)

als het weer meezit, komt siemeke en martien ook .
de f16 is aan t'laden . en martien brengt zijn K10 GIGANT mee.
breng ik wa Belgische ???? mee , voor bij de koffie.

Mijn wing weegt zonder accu 485gram. Maar ik heb nog wel een homp lood liggen, dus die kan mee. :P

En is een 600mAh accupack groot genoeg voor 2 standaard servos en een fullrange ontvanger? Ik heb zogauw geen goeie 4cell accu namenlijk.

Ik ga morgen samen met mijn vader de caravan naar westkapelle brengen, de HAI gaat in de koffer ,het wordt later in de middag dat ik daar ben. Tot hoe laat vliegen jullie??

kan je hele dag mee vliegen als ze vol geladen zijn natuurlijk fraekazoid!

PS vergeten te zeggen en een dikke jas meenemen! :lol:

Met 2 van die Futaba S3003 koeien eraan? Nou dat valt mee zeg. :D En anders maar n uurtje pauze om te laden he. ;) Ik hoop dat airbus mee gaat, Ik wil dat hellingzweven hardstikke graag eens een keer int echt zien. ;) Vooral die mooie grote modellen die ik op jullie sites gezien heb.

Ik zal iig even mijn camera vol tanken. ;)

Edit:
Airbus kan morgen niet. :cry: Zijn jullie er op zondag mischien ook? Of komt er mischien toevallig iemand langs Roosendaal? Morgen is de gezins auto in gebruik voor boodschappen, dus ik heb geen vervoer (daarom hoopte ik dat airbus ging. ;)).

4 Meter? 8O Zon groot model heb ik nog nooit in et echt gezien. :D Maar dan zal ik wel een lift moeten schooien denk ik. Al is et alleen maar om te komen kijken, dan laat ik mijn spul desnoods wel thuis.

roosendaal is toch maar tikken

half uurtje en je staat er

nou ja 3 kwartier dan

ik kom mits het niet al te veel kans op regen is want 4 meter dek je niet zo snel af he als het begint te regenen

bovendien kan ik in tegenstelling tot zagi achtige niet boven op de dijk landen maar moet ik beneden op het strand landen
toch een tochtje van 10 minuten
ben je toch redelijk nat en de rest ook

je kan toch wel een auto van iemand lenen?
dit is misschien wel de laatste keer dat er wordt gevlogen want de toeristen komen er ook weer aan

Ik mag alleen automaat rijden. :P Dus veel alternatieven zijn er niet. En is et er echt zo druk met die parasailers daar?

parasailers denk ik niet hoor maar als ze er zijn geeft het niet zo veel hoor

wij hebben niet zoveel ruimte nodig en daar is er ruimte te over

Back