Help, ik kom niet op rcgroups.com

Zoals ik zeg, verkeerd ingestelde proxies, kunnen dat veroorzaken. Ik ben bekend met de technologieen, geen vreemde in redbus, telecity en hilversum ;)

Feit blijft nog steeds dat dan het probleem niet tijdelijk opgelost kon zijn met het weggooien van de cookies en legen van de cache ;)

Alle proxies cachen, dat is waar ze voor gemaakt zijn. Het kan zijn dat de nadruk van het cachen voor bedrijfsoplossingen naar de achtergrond gezakt is, maar alle hedendaags leverbare proxies zijn in eerste instantie caches.

Ik kan vanaf m'n eigen thuis squid proxietje dit probleem totaal niet reproduceren, heb op rcgroups 10 accounts aangemaakt en gebruik ze allemaal probleemloos door de proxy.

Het OSI model kent geen specifieke beveiligingslaag, sterker nog, beveiliging op dat niveau is niet volgens het OSI model, wat dan ook al verouderd is.

Los van dit alles; in dit draadje wordt de Ziggo proxy als boosdoener aangewezen. Dat zou dan volgens jou theorie inhouden dat er maximaal 2 ziggo gebruikers op het MBF kunnen. Als dat zo was, dan zat er wel meer faeces aan de knikker hier :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Enfin, geweldig allemaal bedankt voor de info. Kan iemand me ook uitleggen waarom ik wel aan boord (via de sateliet) wel op RCgroups kan komen?? Daar totaal geen problemen dus het zal dan wel aan Ziggo liggen of niet??/

Is dat met dezelfde PC?

Ziggo als oorzaak lijkt mij nagenoeg uitgesloten. Ziggo is een grote provider met veel klanten. Dan zou het hier klachten regenen, wat het niet doet.

Het is opgelost. Het internet deel ik met de buurman welke deze zakelijk gebruikt. Er gaan 2-4 60mbit lijnen naar een datacenter welke deze lijnen stapelt en waardoor ik (wij) snel kunnen internetten. Aangezien ik maar een fractie van de bandbreedte nodig heb vind ik dit wel een mooie dela. Nu wil het geval dat alles wat via dit datacenter (webserver leaseweb oid) naar rcgroups toe gaat wordt geblocked door de webserver. Dit is nu opgelost (vraag me niet hoe heeft iets te maken met retouting).
In ieder geval hartelijk dank voor jullie hulp. Blijkt dat je op dit forum over meer onderwerpen hulp kan krijgen dan alles gerelateerd aan modelbouw! Als mijn vaatwasser er me nokt weet ik waar ik me kan melden :D:D:D.

Toppie!

Kijk.. als je nou problemen krijgt met je vaatwasser, vertel dan wel het hele verhaal.. dat je internet over een aantal trunked lijnen naar een datacenter toe, is toch best wel cruciale info.. ;)

Mijn excuus, maar dat wist ik zelf ook niet. Nadat ik het probleem met de buurman had besproken zei hij dat het daar wel eens aan kon liggen vandaar deze info.
Weer wat geleerd zeg ik dan maar!!

Back