help met keuze van een auto

• Topicstarter Topicstarter brainstormer
  • Startdatum Startdatum
B

brainstormer

Guest
hallo,

ik ben dus van plan een nirto rc te kopen en ik wil zo'n truggy vorming autootje.
nu heb ik op het internet zitten rond te kijken en kwam ik met de deze uit
hpi mt2 g3.0
nu is mijn vraag is dat een goede wagen of zijn er nog betere mijn prijskaartje is rond de 350 euro

Zeker een goede beginnerswagen! Zoek ook eens met de zoekfunctie op die auto, dan vind je zeker weten meer info hier op het forum!

http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=66013&start=0
Had je dit topic al niet gebruikt voor de zelfde vraag?

Maar ja goed.

Ik heb vroeger een Hpi MT gehad, de eerste versie, dat was al een prettige auto, de G3.0 is 2 keer doorontwikkeld, dus zal wel goede prestaties leveren.

Maar je zegt dat je een truggy wil, een truggy is een 1/8 en de mt2 G3.0 is een 1/10.
Een goede 1/8 truggy is een Hong Nor Multilator, met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Succes met je aankoop!

Ik herhaal mijn tip; zoek eens met de zoekfunctie op de termen 1:8 en buggy en/of kijk in het brandstofauto gedeelte. Daar is een Mekka aan topics over buggies te vinden! 8)

Ik sluit me bij de postaan, van mijn bovenstaande ;)

Er is zoveel te krijgen, kies iig iets wat in je buurt goed verkocht word, en veel leverbaar is....

kunnen jullie mijn nog goede truggy/stadium truck zeggen rond de 350 euro zo dat ik zeker ben van mijn aankoop :)

ik heb al een tijd op de forum zitte rond te kijken maar er zijn zoveel topic :D

ik zie wel dat de Hong Nor Multilator veel voorkomt en hoeveel kost die en is het wel een goede wagen ?

De HN Mutilator heeft een hogere funfactor dan een 1:10 auto. Daarnaast is ie een stuk degelijker, kun je echt wel redelijke jumps mee maken, zonder dat er iets kapot gaat. Met een truggy kun je elk terrein in, strand op, of door redelijk lang gras rijden. Een 1:10 is natuurlijk een stuk lager, waardoor je terrein keuze een stuk moeilijker is.
HN is een degelijke auto, ik heb er zelf ook een.
Daarbij zit op de HN een 4.1cc motor, makkelijker af te stellen dan een 2.5 of 3.5 motor.
bij pkracing.nl kun je alle onderdelen online bestellen, of je gaat naar de winkel aldaar.
Succes met je aankoop!

DeSjack zei:
De HN Mutilator heeft een hogere funfactor dan een 1:10 auto. Daarnaast is ie een stuk degelijker, kun je echt wel redelijke jumps mee maken, zonder dat er iets kapot gaat. Met een truggy kun je elk terrein in, strand op, of door redelijk lang gras rijden. Een 1:10 is natuurlijk een stuk lager, waardoor je terrein keuze een stuk moeilijker is.
HN is een degelijke auto, ik heb er zelf ook een.
Daarbij zit op de HN een 4.1cc motor, makkelijker af te stellen dan een 2.5 of 3.5 motor.
bij pkracing.nl kun je alle onderdelen online bestellen, of je gaat naar de winkel aldaar.
Succes met je aankoop!
ik heb op de site gekeken naar de hong nor mutilator
kwam ik den deze tegen art#HN2107 maar wat moet ik er nog bij kopen en hoeveel zal het dan in het totaal kosten?
of moet ik den deze pakken art#HN2107BS deze is volgens mijn compleet

voor welke zullen jullie gaan de hong nor mutilator of de hpi mt2 G3.0

Is dat nu nog niet duidelijk? :? Iedereen heeft hier al zijn mening laten horen over 1/8 truggy's, dus het lijkt me evident welke zij zouden kiezen.

sandermt2 zei:
Is dat nu nog niet duidelijk? :? Iedereen heeft hier al zijn mening laten horen over 1/8 truggy's, dus het lijkt me evident welke zij zouden kiezen.
ja inderdaad :)

ok ik ga voor de hong nor mutilator.
ik heb bij pkracing gekeken daar staat hij te koop voor 299 euro(ART. HN2107).
maar wat moet ik er nu nog bij kopen en wat is dan de totale kostprijs

HN2107PK 510,00 is de geheel complete starterset.
Als je helemaal nog niets hebt, dan staat hierin alles wat je nodig hebt.

Maar minimaal:
8 Penlite's voor de zender: Gamma 6 euro ?
1 batterypack voor ontvanger/auto: PKGP1005HD 19,95
Lader voor bovenstaand humppack: TLPEX 59,95
Gloeidrijver+lader: HPI74106 15,10
2,5 Ltr 20% brandstof TOR2025 23,95
Vulfles HPI9067 11,60
(Er zijn natuurlijk andere typen/merken/prijzen voor alles te vinden)

Nu zie je dat de startset 510,00 euro kost, terwijl de auto 299,00 is + mijn lijstje onderdelen, kom je uit op 436,00 euro.
Bij de startset zit bv een uitgebreidere zender, eigenlijk onmisbaar, een sterkere stuurservo, ook niet verkeerd, oplaadbare batt voor de zender+lader, anders kun je elke week naar de Gamma, een veel zwaardere gloeiplugdrijver, een failsafe, of je moet heel erg hard kunnen rennen, maar anders een onmisbaar item.
En natuurlijk niet te vergeten, een echte PKRacing weekendtas....

Dus advies, startpakket kom je het beste mee weg.

Bij bovenstaad mis je eigenlijk nog 1 belangrijk onderdeel,
Alu stuurblokken HNCS01 37,50.
De standaard kunstof nuckles overleven een max van 10cm jump's.

HN2107PK 510,00 is de geheel complete starterset.
Als je helemaal nog niets hebt, dan staat hierin alles wat je nodig hebt.

Maar minimaal:
8 Penlite's voor de zender: Gamma 6 euro ?
1 batterypack voor ontvanger/auto: PKGP1005HD 19,95
Lader voor bovenstaand humppack: TLPEX 59,95
Gloeidrijver+lader: HPI74106 15,10
2,5 Ltr 20% brandstof TOR2025 23,95
Vulfles HPI9067 11,60
(Er zijn natuurlijk andere typen/merken/prijzen voor alles te vinden)

Nu zie je dat de startset 510,00 euro kost, terwijl de auto 299,00 is + mijn lijstje onderdelen, kom je uit op 436,00 euro.
Bij de startset zit bv een uitgebreidere zender, eigenlijk onmisbaar, een sterkere stuurservo, ook niet verkeerd, oplaadbare batt voor de zender+lader, anders kun je elke week naar de Gamma, een veel zwaardere gloeiplugdrijver, een failsafe, of je moet heel erg hard kunnen rennen, maar anders een onmisbaar item.
En natuurlijk niet te vergeten, een echte PKRacing weekendtas....

Dus advies, startpakket kom je het beste mee weg.

Bij bovenstaad mis je eigenlijk nog 1 belangrijk onderdeel,
Alu stuurblokken HNCS01 37,50.
De standaard kunstof nuckles overleven een max van 10cm jump's.

bedankt voor de info ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
na wat zoek werk op het net kwam ik vaak bij een hpi savage tegen en nu weet ik niet meer goed wat ik moet kiezen :s
kennen jullie de voor- en nadelen van de hong nor mutilator en de hpi savage 3.5

Back