B
balta
Guest
Hallo mede r/c ers
Ik heb een probleem met mijn Lama v4 (extreme)
Niet standaard:
de extreme kit, 180 motors, extended shaft, alu swashplate, extendend servo armpjes, extreme blades, verkorte flybar, metal bearing en alu central hub set.
standaard zijn de blade holders.
Hij vliegt als een beest en ik ben er erg blij mee.
Mijn probleem is dat hij de gear van vooral de innershaft steeds weer stuk maakt. Dit komt omdat de motor A (voor de bovenste bladen) af en toe "adhd"
heeft en heel even aanslaat, zonder dat ik aan de controls zit. Dat gaat zo abrupt dat hij een of twee tandjes uit de gear breekt. vanaf dat moment is het einde verhaal en na zo'n 15 min vliegen is de gear niet meer dan een gladde schijf.
Ik heb ook als de extreme gearset geprobeerd maar ben intussen al aan mijn 5de of 6de innershaft gear en tweede outershaft gear bezig. De A motor doet het dus vaker als de B motor.
Kan iemand bij vertellen hoe dit komt en of wat ik eraan kan doen?? Dank alvast
Ik heb een probleem met mijn Lama v4 (extreme)
Niet standaard:
de extreme kit, 180 motors, extended shaft, alu swashplate, extendend servo armpjes, extreme blades, verkorte flybar, metal bearing en alu central hub set.
standaard zijn de blade holders.
Hij vliegt als een beest en ik ben er erg blij mee.
Mijn probleem is dat hij de gear van vooral de innershaft steeds weer stuk maakt. Dit komt omdat de motor A (voor de bovenste bladen) af en toe "adhd"

Ik heb ook als de extreme gearset geprobeerd maar ben intussen al aan mijn 5de of 6de innershaft gear en tweede outershaft gear bezig. De A motor doet het dus vaker als de B motor.
Kan iemand bij vertellen hoe dit komt en of wat ik eraan kan doen?? Dank alvast