Help mijn man heeft een hobby

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Ronald van Lent, 1 mei 2010.

  1. heligek

    heligek

    Lid geworden:
    17 feb 2008
    Berichten:
    1.390
    Locatie:
    dordrecht
    hahaha
    mijn vrouw wil graag jou adres komt ze van het weekent effe langs met wat zooi van mij
    jij geeft een mooie prijs heeft ze uit betrouwbare bron :D

    gr.john

    ps jammer dat die promotie er niet in zat:confused:
     
  2. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Tja dat dicht bij vliegen.
    Nu kun je er wel moeilijk over doen en het is gevaarlijk.
    Maar zooooo ontzettend spontaan is het ook niet allemaal.
    Ze willen het wat oppeppen en vragen dan:
    "Vlieg eens in de badkamer"
    "Vlieg eens net boven John's hoofd"
    "Vertel eens je ergste pesterijen met je lama in huis"

    Tja als je dat dan bij elkaar plakt lijkt het wat erger op TV.

    Maar zoals jullie hebben gezien: "Ik koop alles !!!"
     
  3. wrobijns

    wrobijns

    Lid geworden:
    13 apr 2004
    Berichten:
    3.687
    Locatie:
    Swalmen
    Wat achtergrond foto's tijdens de shoot:

    De foto voor het Jupiter logo.
    Dit wordt de nieuwe hotspot voor foto's tijdens 3DM :)

    [​IMG]

    John aan het simmen op de laptop van Paul en mijn zoontje er naast.
    [​IMG]

    De filmcrew (het gedeelte wat in Venlo was).
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  4. N.P.S.

    N.P.S. Forum veteraan

    Lid geworden:
    17 jun 2007
    Berichten:
    9.096
    Op een bepaald moment werden de circels in de tuin getekend. Enige tijd eerder waren diezelfde cirrkels vanuit het huis al in de tuin zichtbaar. Tijdens de montage is de logische tijdlijn gemanipuleerd.
     
  5. rotored

    rotored

    Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Berichten:
    164
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Volgens mij was dat hele programma compleet in scene gezet.

    Toen hij zogenaamd verrast binnen kwam en hoorde van zijn vrouw dat zijn helikopter hobby uit de hand liep stonden er al witte cikels op de tuintegels getekend terwijl dat later in het programma pas aan bod kwam;)
     
  6. rotored

    rotored

    Lid geworden:
    7 mrt 2009
    Berichten:
    164
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    hahaha ik was dus niet de enige die het opviel
     
  7. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Ik moet eerlijk zeggen dat het verhaal veel dramatischer had verwacht.. Het punt van gevaarlijk in huis vliegen is erg fout, maar voor de rest heb ik wel eens ergere afleveringen van dit programma gezien... vond dit een van de meest "flauwe" van wat ik gezien heb aan afleveringen van dit programma..

    Robert
     
  8. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Nou... ik heb het hele verhaal gezien en kan maar één ding zeggen:
    Ik heb zeer veel bewondering voor het geduld en de liefde van de vrouw van de vlieger.
    Als een gezin op deze manier de dupe moet zijn van de hobby van de man des huizes...
    Na eerste keer vlak voor iemands snoet vliegen was de heli in kwestie binnen 2 seconden gereduceerd tot een bouwpakket met een moeilijkheidsgraad van 200. Oftewel: "beyond any kind of repair." Hobby of geen hobby.
    De reden van meneer's vertrek bij de club is helaas buiten beeld gebleven. Misschien maar verstandig ook. Zou wellicht ontaard zijn in moddersmijterij.

    Uiteindelijk is hopelijk een gezin gered. Laten we dat dan maar als de positieve uitkomst van dit programma zien.
     
  9. macgyver NL

    macgyver NL

    Lid geworden:
    6 jul 2005
    Berichten:
    413
    Locatie:
    Someren
  10. Aaalie

    Aaalie Guest

    Ook dat is m.i. in scene gezet. Het is onmogelijk dat iemand zo heerlijk, oprecht en eerlijk direct met z'n gezin weer leuke dingen doet alsof het nooit anders is geweest. En de cirkels was me ook opgevallen, evenals de heli die samen met zender op de tafel stond (waar John zo voor ging staan), nog voordat de kamer die drie dagen op slot zat weer "open" ging.
    Het verhaal word gewoon gemaakt, en is in werkelijkheid 100% anders.
    Dit was voor het eerst dat ik aandachtig naar het programma heb gekeken, en gezien de vele manipulaties weten we gelijk weer waarom voorlopig de laatste keer ;) .

    Wel leuk dat het eens een leuke hobby is in het programma!

    Vriendelijke groeten,
    Aldert
     
  11. macgyver NL

    macgyver NL

    Lid geworden:
    6 jul 2005
    Berichten:
    413
    Locatie:
    Someren
  12. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ik vind het een beetje jammer hoe sommige mensen hier over medehobbyisten praten. Het is inderdaad zo dat ze voor TV bepaalde vragen stellen, en dat net zo monteren dat het net even anders lijkt dan het is. Het lijkt me sterk dat Frank zomaar even aanbood boven John te vliegen...
     
  13. dutchhelipilot

    dutchhelipilot

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    2.040
    Locatie:
    Doetinchem
    De grap is dat je heel anders naar dit programma kijkt dan anders. Je hebt nu voorkennis, en kent de mensen in het programma.

    Natuurlijk moet het worden gedramatiseerd, want voor mensen zonder onze achtergrond lijkt het best allemaal erg, maar nu omdat je weet wat er achter zit denk je acht valt wel mee.

    De tranen ja mmmn wat moet ik daar van zeggen, misschien wat te, maar Frank, je komt toch nog wel weer een keer koffie drinken, want ik heb je al een tijdje niet gezien.

    En het wordt overigens ook weer eens tijd voor een zo maar gezellig bij elkaar meeting want eigenlijk zijn die er te weinig en iets in mij zegt dat je die dit jaar niet organiseert.

    Kortom ik heb het een leuk stuk entertaiment gevonden.

    gr Remco
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2010
  14. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Het stuk over de club lijkt mij in het uitzending gemist stuk te ontbreken.

    Hoe dan ook, het viel mij nog wel mee. Natuurlijk kijk je als iemand die zelf modelvliegen als hobby heeft waarschijnlijk al met andere ogen (voor ons is het beter te begrijpen), maar ik heb in dit programma wel eens mensen erger door de mangel gehaald zien worden.

    Frank pakte het ook wel netjes op denk ik. Al met al viel het mij erg mee.
     
  15. macgyver NL

    macgyver NL

    Lid geworden:
    6 jul 2005
    Berichten:
    413
    Locatie:
    Someren
    Ja dat dacht ik ook al.
    Ze staan na de eerste reclame ineens op zolder dat hij heli's moet verkopen.
    Het stuk dat eraan voorafging (dat het geld voor spullen in de huiskamer was) ontbreekt :-(

    Groeten,
    Jeroen
     
  16. Henri Zikken

    Henri Zikken Guest

    Wat ontbreekt (handig als je andere opnamebronnen hebt) is het stuk waarin z'n vrouw 'm confronteert dat het afgelopen moet zijn, al valt dat echt wel mee, dat de psycholoog erbij komt. Het verhaal is dat hij ruzie heeft gekregen op z'n club en daarmee een plek is kwijtgeraakt om te vliegen, en daarom maar in/rond het huis vliegt en een beetje vereenzaamt. De psycholoog laat 'm inzien dat hij de heli's tussen zichzelf en het gezin in gezet heeft. Daarna gaat de zolder op slot voor 3 dagen en moet ie dingen met z'n gezin doen. Dat doet ie ook, en op een leuke manier.

    Ik ken 'm verder niet maar het lijkt mij wel een sympathieke vent met gevoel voor humor.

    Al blijf ik het wel een 'beetje dom' vinden dat je denkt dat zo'n programma komt om wraak te nemen op een club.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2010
  17. hubris

    hubris

    Lid geworden:
    8 mei 2007
    Berichten:
    607
    Locatie:
    Nijmegen
    Wellicht is er iemand :)rolleyes:) die binnenkort de aflevering in HD online aan gaat bieden. Als dat het geval is laat ik jullie weten waar ie te vinden is. Kijkt namelijk een stuk prettiger dan het brakke Uitzending Gemist!
     
  18. Molen

    Molen

    Lid geworden:
    21 okt 2009
    Berichten:
    1.307
    Best tof zo een lama.
     
  19. pierre v z

    pierre v z

    Lid geworden:
    21 jul 2008
    Berichten:
    282
    Locatie:
    etten leur
    Maar een ding vergeet me Hoe komt het dat iemand zo vergaat met zijn hobby.
     
  20. crazykuki

    crazykuki

    Lid geworden:
    19 jan 2006
    Berichten:
    1.349
    Locatie:
    Oudenaarde
    Mooi dat er een evenwicht in het gezin is getroffen.
    Het is altijd een beetje geven en nemen, ik mag ook niet altijd van de vrouw gaan vliegen als ik dat wil :)
    Naar Frank toe, ik vind jou een heel toffe kerel en heel sympathiek, je hebt de zaken heel goed aangepakt.
    en wat de discussie betreft over het manipuleren van de montage, dat gebeurt altijd bij programma's, ze zorgen zelf in de montage voor emo momenten en weten waarmee ze kijkcijfers kunnen halen.
    Zo zie je maar dat als je iets in evenwicht aanpakt het altijd beter is voor alle partijen.
    en deze middag, wel ik ga gaan vliegen en gaan rijden :)
     

Deel Deze Pagina