hallo
bij de helicopter topic ook over deze uitzending,
maar had hij nou mot met een club??!!
en zn gezin wilde meer tijd met hem,
ik heb mn kamer ook vol met rc autoos en trucks staan en een bed en een tv en telefoon en een computer en ik heb geen mot met mn gezin hoor,
maar dat ie mot met een club heeft tja er wordt niet verteld wat er voor gevallen is,maar zou mooie stunt zijn als iemand van die club nou zn helies kocht,ik ken die man niet die die spullen kocht,
maar mot met een club moet dat zo op tv en met een bal tegen een muurtje trappen??!!!
gelukkig heb ik helemaal geen mot met clubs of thuis,dus ik hoef niet op tv of tegen een stomme bal trappen,
maar dit was mijn mening,en als het niet goed is tja dan krijg ik misschien toch mot hier
mvg markioo
even wat ik ervaarde:
de persoon in kwestie (weet ff niet hoe hij heet), is echt iemand die sociaal is (toen marco ofzo met die silverlit gyrotor aan kwam kakken zag je hem ook met zn vliegmaat staan en denken WTF komt hij doen, ik ken hem ofzo

hij heeft mot gekregen met zijn oude club en is toen in een soort sociaal isolement gekomen, daardoor is hij alleen nog maar bezig met heli vliegen en heeft hij niet meer gezien wat er met zijn gezin gebeurde, die werden er dus gek van dat hij ook in huis ging vliegen etc. Dat met die bal trappen is gewoon een methode om je woede over de club kwijt te raken/achter je te laten, hij is er wel van opgeknapt, hij is nu dus meer met zijn familie bezig
conclusie, doordat hij mot kreeg met club had hij geen vliegmaat meer, ging zich isoleren, begon zich depri te voelen (denk ik, toen ie er over prate) toen was zijn enigste "vertier" (tijdsverdrijf, hobby, leuke ding) heli vliegen, en omdat ie huisvader is had ie natuurlijk alle tijd, daardoor is ie (te)veel met zijn hobby bezig gegaan en minder met zijn gezin.