HELP! Mijn man heeft een hobby ;-)

hallo
bij de helicopter topic ook over deze uitzending,
maar had hij nou mot met een club??!!
en zn gezin wilde meer tijd met hem,
ik heb mn kamer ook vol met rc autoos en trucks staan en een bed en een tv en telefoon en een computer en ik heb geen mot met mn gezin hoor,
maar dat ie mot met een club heeft tja er wordt niet verteld wat er voor gevallen is,maar zou mooie stunt zijn als iemand van die club nou zn helies kocht,ik ken die man niet die die spullen kocht,
maar mot met een club moet dat zo op tv en met een bal tegen een muurtje trappen??!!!
gelukkig heb ik helemaal geen mot met clubs of thuis,dus ik hoef niet op tv of tegen een stomme bal trappen,
maar dit was mijn mening,en als het niet goed is tja dan krijg ik misschien toch mot hier :D:D:D:D:D:D:D
mvg markioo

even wat ik ervaarde:

de persoon in kwestie (weet ff niet hoe hij heet), is echt iemand die sociaal is (toen marco ofzo met die silverlit gyrotor aan kwam kakken zag je hem ook met zn vliegmaat staan en denken WTF komt hij doen, ik ken hem ofzo:confused:)

hij heeft mot gekregen met zijn oude club en is toen in een soort sociaal isolement gekomen, daardoor is hij alleen nog maar bezig met heli vliegen en heeft hij niet meer gezien wat er met zijn gezin gebeurde, die werden er dus gek van dat hij ook in huis ging vliegen etc. Dat met die bal trappen is gewoon een methode om je woede over de club kwijt te raken/achter je te laten, hij is er wel van opgeknapt, hij is nu dus meer met zijn familie bezig

conclusie, doordat hij mot kreeg met club had hij geen vliegmaat meer, ging zich isoleren, begon zich depri te voelen (denk ik, toen ie er over prate) toen was zijn enigste "vertier" (tijdsverdrijf, hobby, leuke ding) heli vliegen, en omdat ie huisvader is had ie natuurlijk alle tijd, daardoor is ie (te)veel met zijn hobby bezig gegaan en minder met zijn gezin.

Uitzending gezien. Ik vind dat jullie het aardig voor hem opnemen; hij is zeker symphatiek, maar ook wel behoorlijk naief en, als zijn posts op dit forum daadwerkelijk van hem zijn, ook niet zo snugger (denken dat je met hmmheh een clubconflict kan aanstippen - NOT; opzet van het programma is altijd het zelfde).
Verder ben ik wel van mening dat zijn hobby toch wel fors uit de hand is gelopen. Dat meet ik niet af aan het aantal heli's, maar wel aan het feit dat het hele huis was aangepast aan z'n hobby (denk even aan z'n "roemeense" achtertuin) en hij zichzelf van z'n gezin afsloot.
Combinatie van te weinig zelfbeheersing en verantwoordelijkheidsbesef. Als z'n budget dan vervolgens (kennelijk) niet de beperkende factor is en z'n vrouw ook veel te laat aan de bel trekt, dan krijg je dit soort toestanden.

Wel symphatieke gast en heel veel respect als ie echt zelf in 2 weken die tuin zo heeft verbouwd.

Edit: ik was gisteren nog ff druk, dus ik heb een paar fragmenten gemist; ik zie dus nu op gemist dat ie het van haar centen doet!

Laatst bewerkt:
@ zambezi, volgens mij deed hij het ook van haar centen, want toen hij thuiskwam met marco ofzo (die getinte man van het progamma) zij die ook tegen zijn vrouw "moet jij niet werken ofzo", hij is de huisvader, dus hij verdient in prenciepe niets.

Net ook gekeken.... grappig om te zien. Zeker als zo een hobby op zo een manier is uitgeschoten zie je dat zijn hobby natuurlijk hélemaal nergens over gaat eigenlijk.

Triest op de manier waarop het vorige draadje gesloten werd trouwen.

ben ik met je eens snowmansion, ik denk dat hij het niet zelf was maar gewoon iemand die wat gehoord heeft, hij heeft maar 3minuutjes over de modelbouwclub gesproken volgens mij.

Aangezien we nu toch in het café staan: wat zou er gebeuren als je zo'n klein rotorblad tegen je oog(bol) krijgt? Veel en niks?

Ieder zijn meug, maar zoals Ron schreef vind ik ook dat die vent zich belachelijk gedroeg door met een heli (hoe klein dan ook) door het huis te vliegen en gevaarlijk dicht bij iemands gezicht te hangen. Echt onverantwoordelijk gedrag. Hoe "goed" je ook bent.
Respect voor die vrouw, ik vind dat ze zich zèèr coulant tav hem heeft opgesteld.
Mijn vrouw had me al met een bijl achterna gezeten! ;-)

Het was overigens, voor de verandering, geen retorische/sarcastische zeikvraag van mij. Iemand attendeerde ons hier op de happen uit de Luxaflex, daarmee was mijn vraag afdoende beantwoord: slecht voor de oogbol, riskant vliegen zo.

Klopt, niet erg veilig nee. Je hoofd kan nog wel een tik hebben maar je ogen niet.
Zo'n coax heeft denk ik ook nog ergens een headspeed van zeker 150km/h aan de tippen.

Club was overigens in Venlo (Jupiter) Denk niet dat hij daar lid was maar hij gewoon voor de uitzending daar was. (werd ook gezegd dat er even was rond gebeld door hem (redactie) om in contact te komen met een club.)

Gr. Dennis

die luxaflex kan ook van een 450 stunt zijn geweest, ik ben wel is met me "silverlit gyroto" in de luxaflex gegaan maar toen zag je er niks van

lol, ik word net door mn collega's aangesproken:
Heb je dat vorige week ook gezien met die man met zn helikopters? Ik zag het en moest gelijk aan jou denken!

volgens mij moet ik even wat rechtzetten.

ik keek hem net.
dat lijkt me echt moeilijk om te kiezen wat je weg MOET doen.
mischien had frank de heli,s beter zelf kunnen verkopen ipv john?
frank weet immers beter de prijs ervan.

Back