help mijn rc auto loopt niet goed

• Topicstarter Topicstarter Hurricane
  • Startdatum Startdatum
Ik heb ook een probleem en ik vind het onzin om daar een nieuw onderwerp over te beginnen..: Mijn auto: ook zo'n Predator van Conrad... Loopt ook niet goed: na een tijd gelopen te hebben valt hij in een keer uit, kan dit aan de gloeiplug liggen, kan dit aan de brandstof liggen (Tornado 10%), kan dit aan vuil in het tankje of vuil in de carburateur liggen? ik heb geen idee, ik heb een brandstof-filter tussen de leiding gedaan, heb het luchtfilter grondig gereinigt, had al een nieuwe gloeiplug d'r in maar ik weet niet of die juist is.... , Kan het zijn dat...............

Hoi ik heb juist hetzelfde voor met mijn stormracer (ook van conrad :D ) heb ook al nieuwe gloeiplug ingestopt maar helpt niet veel opnieuw afgesteld hielp ook niet veel hij heeft snds een maand 2min gelopen nu niets meer.Dikke brol als je het mij vraagt (de motor he) de rest van de auto is prima.

Gr. Lawrence

Ik denk dat ik maar een langere brandstofleiding er aan doe omdat ik na elke sprong of een tijdje na een stijle helling de motor uitvalt... en daarna moet ik vele malen trekken voordat hij weer aanslaat.....Over de lengte van de brandstofleiding heb ik een vraag: Kan de leiding ook te lang zijn ... want anders knip ik hem gewoon ruim af dat hij ong. 2 cm boven de carburateur hangt.. heeft hij iniedergeval genoeg "reserve" ..

effe een vraagje tussen door mischien dom...
maar hoe kun je nou weten precies wat de fabrieks afstellingen zijn ?? :| :$

Back