Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik trek normaal Een wheelie door naar achter te rijden en dan meteen vooruit maar volgensmij is dit niet goed voor de motor maar weet iemand en andere manier want hij trekt geen auto wheelie
Ik heb een hele tijd met mijn titan motor gereden zonder ook maar enige problemen te hebben. Het vermogen is vrijwel niet afgenomen. Ook heb ik er niets speciaals aan gedaan. Ik heb gewoon met 7.2V even 20sec rustig gas gegeven. Daarna gewoon volop gereden.
Wel kan ik je vertellen dat:
De VXL regelaar (brushless) een beveiliging heeft met een soort van wacht-tijd tussen vooruit en achteruit rijden.
De XL-5 regelaar heeft dit NIET, en dus kun je achteruit rijden, en vervolgens vol gas vooruit, zodat de auto wheelies maakt. Op deze manier moet de motor even extra veel vermogen leveren en verbranden de koolborstels. Mijn zus heeft toen haar titan motor in een week tijd in de soep gereden. Ze vond het geweldig hoe ze wheelies kon maken door eerst achteruit te gaan en dan vol gas vooruit. De motor leverde gewoonweg geen vermogen meer en kwam niet boven de 5km/h uit.