signaal kabels kunnen op elkaar storen dat is me wel bekend
oke dank je wel dan ga ik dat morgen nog proberen en anders maak ik er weer een orginele king hauler van.:bad-words:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
signaal kabels kunnen op elkaar storen dat is me wel bekend
Ofwel is je BEC te zwak, zijn het zware servo's die je gebruikt? Het lijkt erop dat wanneer je veel stroom vraagt (veel stuurbewegingen) het begint te haperen. Dit zou kunnen omdat de BEC te zwak is of dat de batterij stuk is.
ja dat kan te veel zijn ja lig der aan hoeveel ze aan stroom trekken
Ik zou beginnen met alles eraf te halen. Dan rustig 1 voor 1 alles bij zetten. Ik heb een vermoeden dat er een verkeerd signaal terug komt over 1 van componenten.
5 servos? wat doen die servos allemaal?
Als je een servo hebt om de versnellingsbak te schakelen zou ik al beginnen met die los te koppelen en te testen zonder omdat die nogal veel werk krijgt![]()
servo versnellings bak er uit hallen? nee doe maar niet dan heb ik een probleem.
2x servo sturen
1x schakelen
1x trekhaak
1x vergrendeling laadbak
mijn truck weegt leeg 7kg vol met zand/rijst weegt hij 17/15kg en als ik dan een brug of helling op wil heb ik toch echt de eerste versnelling nodig.
gr martijn[/QUOT
De zender die geadviseerd wordt is een 4 kan.zender.Ik vermoed,dat door meer aan te sluiten een over belasting van het systeem ontstaat.Iedere aansluiting ontneemt stroom aan het bec systeem.Mogelijk geeft dit de storing?
servo versnellings bak er uit hallen? nee doe maar niet dan heb ik een probleem.
2x servo sturen
1x schakelen
1x trekhaak
1x vergrendeling laadbak
mijn truck weegt leeg 7kg vol met zand/rijst weegt hij 17/15kg en als ik dan een brug of helling op wil heb ik toch echt de eerste versnelling nodig.
gr martijn[/QUOT
De zender die geadviseerd wordt is een 4 kan.zender.Ik vermoed,dat door meer aan te sluiten een over belasting van het systeem ontstaat.Iedere aansluiting ontneemt stroom aan het bec systeem.Mogelijk geeft dit de storing?
Oke en een bec kan ik die er zo bij hangen of moet ik dan het een en andr aan passen?
lees eerst de handleiding eens goed door,voor je veranderingen doorvoert.
Lees de handleiding voor je advies geeft.Waarom zou je geen externe bec gebruiken dan je krijgt alleen een ander voedings bron op de ontvanger.
En de mfc haal je de voeing nssr je ontvanger der toch af?
Lees de handleiding voor je advies geeft.
Heb geen mfc dus.
Maar zeg alleen wat mij logische lijkt ik weet met diverse autos van mij dat het nog zonder bec problemen gaf.