Help! Problemen met Reflex XTR

Hallo iedereen..

Ik heb wat problemen met Reflex XTR..
Ik kan maar met 1 landschap echt dingen doen en dat is de eerste en dit is de grafish niet zo mooie..
Als ik een ander landschap doe kan ik wel rondkijken.. (muis bewegen).. Maar zogouw ik een helicopter neer zet kan ik niet naar de helicopter kijken want dan loopt ie vast.
En ik moet nog ergens een kabeltje vandaan halen om me zender aantesluiten kan ik alvast iets doen met het toetsenbord?

Alvast Bedankt!
Paul

nee, je hebt een (originele) interface nodig.
zomaar "een kabeltje" werkt niet.

De originele interface is het usb bakje dat bij je Reflex zat... je hebt dan idd wel nog een kabeltje nodig om van het "bakje" naar je zender te gaan...

Ondertussen zelf ook nog even een vraagje stellen:

Heb onlangs Reflex geinstalleerd maar wanneer ik het programma start en het begint te laden krijg ik bijna onmiddelijk een foutbericht van windows zelf: "In REFLEX.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." Vervolgens kan ik kiezen tussen "Rapport verzenden" en "Niet verzenden". Daarna sluit het programma gewoon... :(

Heb absoluut geen idee waar dit kan aan liggen, heb het programma ondertussen al meerdere malen geherinstalleerd maar zonder verbetering. Iemand een idee? (AMD 2000+ ; 512MB RAM ; 3D Prophet 4500 64MB)

@paul, ja je hebt de originele interface nodig of een imitatie interface, maar wel een interface die voor XTR geschikt is, al die FMS achtige kabels werken niet.

@cornholio, installeer je PC maar eens opnieuw, zal wel ergens een DLL etje missen of zoiets

en als je het gedownload hebt heb je gweoon pech dus.

je MOET een interface hebben, anders doet ie niks.

Gerard_nl zei:
en als je het gedownload hebt heb je gweoon pech dus.

je MOET een interface hebben, anders doet ie niks.

Nou ik kan al wel vliegen hoor..
Met de muis kan je het toerental oplatenlopen van een heli maar dat is ook niet echt veel aan..

Ja dat is waar..
Is dit kabeltje
http://www.reflex-sim.dyndns.org/reflex-sim/shop/catalog/product_info.php?cPath=27_34&products_id=92

afb14495.jpg

En zit hier ook die software bij?

dat zou je willen uiteraard.
maar dat is alleen het adapterkabeltje van de interface naar de zender van de Esky.

je moet het hele pakket aanschaffen.
kostten 190 euro.

Cornholio zei:
Iemand een idee? (AMD 2000+ ; 512MB RAM ; 3D Prophet 4500 64MB)
Zelf gebruik ik een FX5200 (128mb) videokaart. 'T kan net, maar eigenlijk niet. :(

Back