help!! spectrum ontvanger probleem

Ik heb een paar dagen geleden op de een of andere stomme manier mijn antenne los getrokken van mijn ontvanger :nooo:

Nu wil ik er niks aan doen tot iemand mij goed advies kan geven wat ik er mee kan doen en of ik er iets aan moet doen of juist moet laten doen??

Dus alle hulp en adviezen zijn welkom.
Ik kom uit nijmegen dus heb ook niet echt een rc winkel in de buurt waar ik het even kan vragen.

de ontvanger is een spectrum sr3000Rx

en die 20 cm draad moet beginnen vanaf de print en niet vanaf de ontvanger behuizing, wil je het precies doen :) Ik moet mijn Spektrum draad ook inkorten tot 20 cm, want die van mij is momenteel wel 50 cm... heeft de vorige eigenaar denk ik aan geknutseld.

Het draadje moet 22 cm zijn, gerekend vanaf de print. Inkorten tot 12 cm mag ook, maar dit kost wat bereik.

Ooit een 13cm draadje geplaatst bij iemand, met het inpakken van zijn ontvanger kon er net nog 3cm in het antennebuisje maar hij had geen storingen.

Dat is de antennedraad in de zendmodule ! (Zie ook de witte connector op de onderste print)

Dat heeft niets met de ontvanger te maken, alle huidige ontvangers laten de antenne uit het dekseltje komen, alleen de eeste ontvangers lieten de antennedraad aan de zijkant eruit komen.

Back