ik ben een beginnende helivlieger. ..
Welkom Dirk

Welk merk/type heli en radiobesturing?
Je titel
Help wanted, bevat weinig informatie, nodigt niet uit tot lezen, daardoor minder info voor jou. En mensen die jou niet kunnen helpen, openen het draadje voor nop. Met iets als
startbox maken/tekening kom je al een stuk verder. Titel kun je wijzigen door openingsbericht te wijzigen -> meer opties.
Tips en suggesties voor titels in dit deze sticky/FAQ/belangrijk, permanent vastgepind bovenaan in het betreffende subforum
Graag duidelijke topic titels!!!!!
... Ik kom uit Brabant Midden west om wat preciecer te zijn ...
Geef je
woonplaats of regio ook op in je
profiel, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek.
Ehhh, misschien even vragen in het helikopter-draadje (brandstof)? ...
Ik heb het moderator-team gevraagd om dit draadje te verplaatsen naar het
modelhelikopters subforum. Dat kan iedereen d.m.v. van klik op waarschuwingsbordje
naast het openingsbericht van dit draadje. Lees/blader daar ook eens door de FAQ/belangrijk discussies, met name de FAQ over veiligheid voor vlieger, kijkers en heli:
Afgezien daarvan zou ik eens langsgaan bij een vliegclub bij jou in de buurt!
Zou ik zeer zeker doen, en neem dan al je spullen mee. Vier elkaar aanvullende en overlappende overzichten met gegevens van clubs in NL & B
... Wie zou er hulp kunnen bieden zodat ik alle toebehoren als voorbrander, gloeiplug, accu,s baterijen, enz. kan installeren in een koffer. ...
Met
uitgebreide zoekfunctie (rechtermuisklik op de gewone
zoek, vervolgens
openen in nieuw venster) gezocht op discussies met
start-kist OR startkist OR "start kist" OR startbox OR start-box OR "start box" in de
titel. Je kunt de zoek verder beperken tot een aantal subfora, betreffende subfora aanklikken terwijl je ctrl-toets ingedrukt houdt.
Meer (forum)zoektips/zoekmogelijkheden, ook zeeeeeer nuttig voor Google/
IxQuick, in de
FAQ zoekfunctie