Help! welke buggie,elektro.

Ga inderdaad voor een Rustler, zul je meer plezier van hebben!!

ps. Ik heb nog een Rustler VXL te koop (eventueel met hop-ups). Als je interesse hebt dan laat maar even weten. Zal sowieso vandaag proberen een topic te maken zodat je kunt zien wat er bij zit.

Ik heb naar die man van marktplaats gemailt hij zij dat alleen de shoktower achter is stuk.
Weet iemand wat dat is en kan die mij dat dan uitleggen??????

Rustler VXL:
De rustler VXL kan ik op marktplaats krijgen zonder electro!
Wat kost het me om er brushless in te bouwen? ik heb zelf besturing!

Alvast bedankt!

Ik heb naar die man van marktplaats gemailt hij zij dat alleen de shoktower achter is stuk.
Weet iemand wat dat is en kan die mij dat dan uitleggen??????
Als ik het zo lees ben je niet erg bekend met deze materie.
Je zegt dat je "besturing" hebt, wat heb je dan?
Heb je accu's?
Een lader?
Enig idee wat een brushless setje kost? (daar hoort dus ook een reglaar bij!) Uberhaupt enig idee wat "brushless" betekent? Heb je dat echt nodig?
Heb je ervaring met snelle rc modellen?

Ik heb een zender en ontvanger
en nee ik heb geen evaring met snelle rc modellen ''maar eens moet de eerste keer zijn!''

Als ik het zo lees ben je niet erg bekend met deze materie.
Je zegt dat je "besturing" hebt, wat heb je dan?
Heb je accu's?
Een lader?
Enig idee wat een brushless setje kost? (daar hoort dus ook een reglaar bij!) Uberhaupt enig idee wat "brushless" betekent? Heb je dat echt nodig?
Heb je ervaring met snelle rc modellen?

Ik heb een zender en ontvanger
en nee ik heb geen evaring met snelle rc modellen ''maar eens moet de eerste keer zijn!''
Wat voor zender en ontvanger, waar komen ze uit, zijn ze bruikbaar voor deze toepassing? (35mHz is alleen toegestaan voor vliegtuigen)
Welke ervaring heb je wel? Een crash met een serieus snelle wagen kost ook serieus centen.
Verder: heb je accu's, een lader, evt een balancer / voeding?

Ik heb een zender en ontvanger van een vliegtuig...
Ik heb voor de rest nog wat onderdelen uit een oudere buggy (540 motor)
geen accu's enz...
Wat voor zender en ontvanger, waar komen ze uit, zijn ze bruikbaar voor deze toepassing? (35mHz is alleen toegestaan voor vliegtuigen)
Welke ervaring heb je wel? Een crash met een serieus snelle wagen kost ook serieus centen.
Verder: heb je accu's, een lader, evt een balancer / voeding?

Tip: lees je eerst in, zodat je weet waar je over praat. Bedenk wat je wilt, bepaal je budget en ga dan kijken wat er te koop is.

Tip: lees je eerst in, zodat je weet waar je over praat. Bedenk wat je wilt, bepaal je budget en ga dan kijken wat er te koop is.

lees het bovenste door,wacht dan nog een week of 2 dan kunnen we verder zien.
Lees ook wat over afstandbesturingen servo,s esc enzovoort .

Daarna kunnen we je prima helpen denk .
O ja niet vergeten lader natuurlijk ook erg belangrijk

Groeten wiebe.

Dat nog niemand verteld heeft dat het geen buggy's zijn :rolleyes:

De bovenste is een truggy en de onderste een stadium truck :mrgreen:

Zelf geen ervaring met beide auto's maar over het algemeen kun je beter gaan voor een merk auto dan voor merkloze "rommel" aangezien het meeste merkloze spul ook vaak rommel is. Daarnaast is het moeilijker om aan onderdelen te komen voor merkloze auto's enz enz...

Nu niet bepaald slim als iedereen die er wat van kent het afraad..

Maar toch veel plezier ermee!

Back